וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורביו של פיל ג'קסון: "הוא פתוח לאמן"

האם המאמן הפורש בדרך חזרה ללייקרס לאחר פיטורי מייק בראון? בליגה טוענים שהוא ברשימת המועמדים של הקבוצה

האם פיטוריו של מייק בראון מלוס אנג'לס לייקרס פתחו את הדלת לחזרתו של פיל ג'קסון? אף אחד לא שולל את האפשרות הזו, במיוחד המאמן עצמו.

"פיל פתוח לרעיון לחזור לקווים", אמרו מקורביו של ג'קסון לתקשורת האמריקאית מייד לאחר שנודע על פיטוריו של בראון. על פי מקור בליגה, ג'קסון נמצא ברשימת המועמדים של ה-GM של הקבוצה מיץ' קופצ'אק. נכון לעכשיו, ברני ביקרסטאף, שהיה אחד מעוזריו של בראון, יהיה המאמן, אולם לא בטוח שזה יימשך לאורך זמן. הקבוצה טרם יצרה קשר עם ג'קסון.

ג'קסון הוא המאמן המעוטר ביותר ב-NBA, כשעל שמו יש 11 זכיות באליפות, חמש מהן עם הלייקרס. לאחר הדחתה של הקבוצה ב-2010/11 בסיבוב השני של הפלייאוף הוא הודיע על פרישתו מאימון, כשהחליט להתפנות ולטפל בבריאותו. "הוא מחלים ומתאושש מהר", אמרו המקורבים על המאמן, שעבר ניתוח בברכו במרץ, ואחד מהם הוסיף: "הוא עוקב על הזמן אחרי הלייקרס".

צריך לזכור כי ג'קסון עדיין מגלה מעורבות גדולה בלייקרס בשל זוגיותו רבת השנים עם ג'יני באס, בתו של הבעלים ג'רי. בעבר הוא פרסם ספר שבו ריטש את קובי בריאנט, אך עם חזרתו לקבוצה ב-2005 ידע לשים את המשקעים בצד ולהוביל את בריאנט והלייקרס לשתי זכיות באליפות. קשה להאמין שבלוס אנג'לס יש רבים שיתנגדו לחזרתו.

רעידת אדמה בלוס אנג'לס: מייק בראון פוטר מהלייקרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully