וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלו מנשה: "בני יהודה מגיעה לכל מגרש בכדי לנצח"

הקשר חגג את ה-0:3 המשכנע על נתניה וכבר הביט קדימה, אל עבר מכבי ת"א: "אם רוצים צמרת, צריך לצבור יותר נקודות"

one

הרבה מאוד חיוכים נרשמו בקרב שחקני בני יהודה, אחרי הניצחון הביתי המצוין 0:3 על מכבי נתניה אמש בבלומפילד. השחקנים של דרור קשטן קטעו רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, נהנו מאחוזי הצלחה גבוהים בכל הנוגע לניצול מצבי הבקעה, ובזכות הניצחון זינקה הקבוצה אל עבר המקום הרביעי בטבלה. קשטן המשיך גם אמש לשחק במערך של שלושה בלמים והפעם זה השתלם לו ואחרי שבעה מחזורים בהם הקבוצה ספגה בכל משחק, הצליחו הזהובים לשמור על רשת נקיה, לראשונה מאז המחזור השני.

הקבוצה שיחקה שוב ללא חלוץ טבעי, אולם לקראת המשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב, צפוי אור ברוך לשוב לסגל וככל הנראה להרכב הראשון, אחרי שהחלים כמעט לגמרי מהקרע החלקי בשריר הירך האחורי. ברוך צפוי להגביר את קצב אימוניו השבוע ולחזור בימים הקרובים לאימונים מלאים עם הקבוצה.

"אני לא משחק בנתניה כבר שלוש שנים ואני שמח לכבוש נגד כל קבוצה", אמר כובש השער השני, הקשר שלו מנשה שתפס לאחרונה מקום של קבע בהרכב של קשטן. "כשאתה עולה למגרש אתה לא מסתכל על מי עומד מולך, אתה מסתכל על איפה שאתה משחק ואתה רוצה לנצח בשביל הקבוצה בה אתה משחק. ניצחנו בתוצאה משכנעת ויכולנו גם להגדיל את התוצאה ב-20 הדקות האחרונות ולא עשינו את זה, אבל בשבוע הבא יש לנו כבר משחק חדש נגד מכבי תל אביב".

מנשה התייחס למצב הרוח שהיה בקבוצה לאחרונה, לאחר ארבעת מחזורים ללא ניצחון: "אנחנו עובדים באותה צורה לכל אורך התקופה הזאת, וברור שלא שכנענו במשחקים האחרונים בצד ההתקפי. גם בחיפה הגענו לכמה מצבים, בהם יכולנו לכבוש את השני והשלישי ולא עשינו את זה, אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו עובדים באותה צורה בחודש האחרון, גם כשהפסדנו וגם כשניצחנו ואני כמובן מקווה שיהיו כמה שיותר ניצחונות".

הקשר התייחס להמשך הדרך של בני יהודה בקרבות הצמרת ואמר: "אם אנחנו רוצים להגיע לחלק העליון של הטבלה, נהיה חייבים לצבור נקודות בקצב של נצחונות. יש לנו היום 13 נקודות, מתוך 27 אפשריות וזה לא מספיק. נצטרך לנצח את המשחקים הבאים עד סוף הסיבוב". בשבוע הבא מצפה לקבוצה משחק קשה נגד מכבי תל אביב שנמצאת בכושר מצוין ומוליכה את הטבלה, אך מנשה לא מתרגש מכך: "בני יהודה הוכיחה בשנים האחרונות שהיא מגיעה לכל משחק, ולכל מגרש במטרה אחת והיא לנצח. זה נכון שמכבי תל אביב נמצאים בפורמה מצוינת, גם מבחינת יכולת וגם מבחינת ניצחונות וצבירת נקודות, אבל אנחנו נתעסק השבוע רק בעצמנו ואם ניראה טוב ונעבוד קשה, כמו שעבדנו השבוע, אז אני מקווה שבשבוע הבא תראיינו אותי ונהיה עם אותה תחושה כמו היום".

מנשה נשאל האם הוא מעדיף לקבל את מכבי אחרי נצחון או הפסד בדרבי והשיב בדיפלומטיות: "אני מאחל לשתיהן בהצלחה ושיהיה משחק טוב, שכל מי שיראה את המשחק יהנה וישהיו הרבה גולים. מי שינצח ינצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully