וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "השליטה שלנו הייתה מוחלטת"

10.11.2012 / 17:41

מאמן בני יהודה היה מאוד מרוצה מהניצחון המרשים על נתניה. ראלי: "יותר ממה שעשיתי אי אפשר לבקש". בנין: "מפיק לקחים"

בני יהודה השיגה היום (שבת) את ניצחונה השלישי העונה, 0:3 על מכבי נתניה שגם היה הניצחון הגבוה ביותר שלה עד כה ב-2012/13. הזהובים נראו טוב מאוד לאורך כל 90 הדקות ונהנו מכיבושים של אמיר עגייב (15), שלו מנשה (42) ועוז ראלי (53) כדי להשיג את שלוש נקודות בצורה מרשימה.

מאמן בני יהודה, דרור קשטן. ברני ארדוב
מרוצה מניצול המצבים. קשטן/ברני ארדוב

"גם היום לא כל מצב שלנו נכנס, אבל שלושה שערים זה בהחלט מספק", סיכם המאמן המנצח, דרור קשטן, "היה שיפור גדול מאוד מבחינה קבוצתית. היציאה שלנו להתקפות, לפחות בהתחלה היה היסוס מסוים. בהמשך זה השתפר והשליטה שלנו הייתה מוחלטת. אחר כך גם הגיעו השער השני והשלישי".

המאמן הוסיף: "יכולנו לנצח בכמה משחקים בהם סיימנו בתיקו. גם היום ניצול המצבים לא היה אופטימלי, אבל כמעט. במשחקים אחרים זה לא היה ולכן התוצאות היו כמו שהיו, אבל אני אופטימי".

קשטן התייחס גם לספסול של פדרו גלבאן, שעלה היום מהספסל לקראת סיום המשחק: "השיקול להשארתו של פדרו על הספסל היה שיקול מקצועי. כל אחד צריך להתאמץ ולהיות בכושר טוב, גם פדרו גלבאן".

עוז ראלי, שכבש ובישל, אמר: "יותר ממה שעשיתי היום אי אפשר לבקש. אני מקווה שבכל שבת נשחק ככה. אם אכבוש ואבשל בכל משחק גם בעתיד, אהיה מאושר מאוד".

טל בנין היה מאוד מאוכזב בסיום: "אומרים שהרכב מנצח לא מחליפים, אולי היום היה צריך להיות ההפך הגמור. גם כשמנצחים צריך לעשות שינויים לפעמים. צריך להישאר נאמן לדרך שלך ולקבל החלטות קשות. אני מפיק לקחים, לומד מזה ויהיה בסדר".

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. ברני ארדוב
"אומרים שהרכב מנצח לא מחליפים, אולי היום היה צריך להיות ההפך הגמור". בנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully