וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה הביסה 0:3 את מכבי נתניה

מערכת וואלה! ספורט

10.11.2012 / 17:40

הקבוצה של קשטן סיפקה את משחקה הטוב ביותר העונה, וניצחה הודות לשערים של עגייב (15), מנשה (42) וראלי (53)

one

דרור קשטן הוא אולי המאמן הוותיק בליגה, אבל ממש לא מיושן. אחרי שהבין שהחמסה לבדה לא תספיק העונה, קשטן שינה את שיטת המשחק, התקדם עם תיקו מול מכבי חיפה והפעם גם הוריד לספסל את הכוכב הגדול ביותר שלו כדי להשיג רווח נוסף. ההימור הצליח, ואחרי רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, בני יהודה הסתדרה נהדר כשפדרו גלבאן על הספסל והביסה 0:3 את מכבי נתניה בבלומפילד כדי לחזור לחלק העליון של הטבלה (זמנית במקום הרביעי) ולעקוף את הנתנייתים. אמיר עגייב (15), שלו מנשה (42) ועוז ראלי (53) כבשו את השערים בניצחון הכי משכנע של קבוצתם העונה.

שלו מנשה (מימין), עוז ראלי שחקני בני יהודה. ברני ארדוב
חזרו בגדול למסלול הניצחונות. שלו מנשה עם עוז ראלי/ברני ארדוב

הקבוצה של טל בנין כנראה השאירה את ההתלהבות באצטדיון החדש, ולא הזכירה לרגע את הקבוצה שניצחה את הפועל תל אביב במחזור הקודם. בני יהודה, דווקא ללא גלבאן וללא אף חלוץ טבעי (אור ברוך פצוע, ננאד מרינקוביץ' פתח בשפיץ), נראתה משוחררת והביאה לידי ביטוי את יתרונות שיטת שלושת הבלמים אותה מנסה קשטן לאחרונה.

ליאור ברגיג קיבל הזדמנות נדירה בהרכב והציג משחק סולידי כמגן ימני, כשבצד השני היה זה הקפטן כפיר אדרי שעשה ככל העולה על רוחו והוביל התקפות. בדקה ה-15 הוא בישל לעגייב, שבעזרת נגיעה של עידו לוי מצא את הרשת. עגייב החמיץ הזדמנות לשני, אבל ראלי בישל למנשה בדקה ה-42 ובני יהודה ירדה עם יתרון מבטיח להפסקה.

בנין הגיב בתחילת המחצית השנייה עם שני חילופים, אבל הוצאתו של עמית שומוביץ' עלתה לו ביוקר. בני יהודה ניצלה את החור באגף הימני, וראלי במבצע אישי נהדר השחיל בין רגליו של לואיג'י צ'נאמו את השלישי בדקה ה-53. עד הסיום נתניה לא הייתה קרובה אפילו לצמק את התוצאה, ואילו קשטן לא שכח את גלבאן והעניק לו 16 דקות כדי לחזור לעצמו. נתניה עם הפסד רביעי העונה והרבה דאגות באשר לחוליית ההגנה. בני יהודה, כהרגלה, כנראה מתעוררת באיחור קל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
טל בנין מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נותר אובד עצות. טל בנין/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 9: המשחק נפתח בעצלתיים, הבעיטה הראשונה של מנשה מ-16 מטרים החטיאה בגדול את המסגרת.

דקה 10: סבע השתחרר מהשמירה ובעט לידיו של איינוגבה, אחרי כדור רוחב של שבחון.

דקה 15: גול! אדרי העביר כדור מצד שמאל לעגייב הצעיר, שבעט מ-16 מטרים כדור שפגע בעידו לוי ונכנס פנימה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 23: שבחון הטעה את גל כהן, התקדם לעבר הרחבה ומ-16 מטרים העביר לימין ובעט לידיו של צ'נאמו.

דקה 27: אדרי סיפק פריצה מסחררת באגף השמאלי, נכנס לרחבה ופרגן לעגייב, אבל הכישרון הצעיר נעצר אצל צ'נאמו מקרוב. ההתקפה נמשכה ובסיומה מנשה נגח מעל השער.

דקה 35: פלאח ביצע עבירה על ירדן כהן מרחק 18 מטרים ישירות משערו של איינוגבה. סבע לקח את הכדור החופשי ונעצר בחומה.

דקה 42: גול! יופי של התקפה של בני יהודה. עגייב העביר ימינה למרינקוביץ', שהקפיץ לעבר ראלי. הקשר מסר כדור רוחב מדויק למנשה, שמחמישה מטרים גלש ודחק פנימה. 0:2 לבני יהודה.

דקה 48: אדרי שוב פרץ נהדר בצד שמאל ומצא את הראש של מנשה, שבנגיחה קשתית מצא את הקורה. כמעט השלישי של בני יהודה.

דקה 53: גול! שומוביץ' הוחלף ובני יהודה ניצלה מיד את החור באגף הימני. בעיטה של איבשקביצ'יוס נבלמה והגיעה לראלי, שהעביר בין רגליו של פינאס ומזווית קשה בעט חזק בין רגליו של צ'נאמו. שער מבריק, 0:3 גדול לבני יהודה.

דקה 67: חטיב הגביה מצד שמאל, גל כהן הקדים את השוער שלו ונגח כדור קשתי שיצא לקרן.

דקה 74: מרינקוביץ' ניסה את מזלו מרחוק והחטיא את המסגרת.

דקה 82: גלבאן הכניס כדור עומק להרפקה, שבעט מזווית אלכסונית החוצה.

דקה 83: מנשה סובב מ-20 מטרים כדור מסוכן שחמק מעל המשקוף לאחר שפגע בשחקן אורח. כדור הקרן יצר ערבוביה ברחבה, הבעיטה של ראלי נבלמה.

דקה 90: חטיב הפציץ מ-25 מטרים, איינוגבה בזינוק אקרובטי הדף לקרן.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, ליאור ברגיג, גל כהן, אביב חדד, סארי פלאח, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי (רוסלן ברסקי, 87), שלו מנשה, אמיר עגייב (פדרו גלבאן, 74), ננאד מרינקוביץ' (אדם הרפקה, 80).

הרכב מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עמית שומוביץ' (עלי חטיב, 52), עמרי בן הרוש, עידו לוי, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, ירדן כהן (עומר פרץ, 52), יוסי שבחון, סרג' לופו (עידן שריקי, 65), אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully