וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב התאמנה בגשם, גרסיה מתלבט

10.11.2012 / 12:30

המאמן הזהיר את השחקנים לפני הדרבי: ”הם מסוכנים במצבים הנייחים, תהיו מרוכזים”. מיכה, דאבור או קולאוטי בחלק הקדמי

ברני ארדוב

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שבת) את האימון הטקטי המסכם לקראת הדרבי התל אביבי ביום ראשון. האימון נערך תחת גשם שוטף, שלא הפריע לקצב הגבוה בו קיימו השחקנים את התרגול הטקטי. גם אחרי אימון הבוקר עדיין לא ברור מה יהיה ההרכב איתו יפתח המאמן אוסקר גרסיה במשחק. גרסיה קיים אימון נפרד לחוליית ההגנה, כשהוא לקח איתו את סטיב גורי, שרן ייני ויואב זיו, ועבד בנפרד.

יכול להיות שהתרגול מלמד על ההתלבטות של אוסקר גרסיה בין ייני לגורי בעמדת המגן הימני, אם כי כבר נוכחנו לדעת בעבר שהמאמן עשוי להפתיע בסופו של דבר עם הרכב שכלל לא תורגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאב ראש חיובי. אוסקר גרסיה באימון הגשום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההערכה היא כי גרסיה יחזור למערך של שלושה קשרים אחוריים במרכז הקישור, כאשר חסן אבו זייד, שרן ייני ורפי דהן יתחרו על מקום לצידם של מהראן ראדי וגל אלברמן, שמקומם ב-11 מובטח. סטיב גורי, עומר ורד וייני מתחרים על עמדת המגן הימני, כאשר גם בחלק הקדמי קיימת תחרות על מקום אחד לצידם של אלירן עטר וגונסאלו גרסיה. על המשבצת הזו מתחרים דור מיכה, מונס דאבור ורוברטו קולאוטי.

המאמן לא הרבה במילים ורק אמר לשחקנים: "לא צריך לדבר על מוטיבציה לקראת הדרבי. כולכם מבינים את חשיבות המשחק הזה. מהבחינה הזו באמת היה לי קל השבוע". בחלק המקצועי אמר המאמן: "הפועל תל אביב היא קבוצה מסוכנת במצבים הנייחים. כולם יצטרכו להיות מרוכזים ולשים לב כדי שלא נספוג".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה דרוך ומוכן. וינסנט אניימה באימון הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוברט ארנשו, שסובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי ולא יכלל בסגל לדרבי, המשיך גם היום באימוני ריצה וטיפולים אצל הצוות הרפואי. מחר תתכנס הקבוצה לאימון טקטי מקוצר נוסף בקרית שלום ולאחריו תגיע הקבוצה לבית המלון למנוחה וארוחה משותפת טרם היציאה לבלומפילד. כל הכרטיסים למשחק אזלו לשני מחנות האוהדים, ובלומפילד צפוי להיות מלא לחלוטין.

האפשרות היחידה של אוהדים להשיג כרטיסים היא דרך אתרי האינטרנט, כאשר המחירים נעים בין 300 ל-800 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully