וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מנצ'סטר יונייטד ויתרה על ואן פרסי לפני 11 שנים?

לקראת המפגש הטעון עם ארסנל, פרגוסון סיפר כי קבוצתו עקבה אחרי ההולנדי בפיינורד, אבל אדום שספג גרמה להם לרדת ממנו

מתברר שמנצ'סטר יונייטד חשבה על רובין ואן פרסי הרבה לפני שהוא הגיע בכלל לארסנל. למרות זאת, בקבוצה גיבשו החלטה שלא להחתים את החלוץ ההולנדי, ולא התרשמו מהיכולות שלו. את הדברים חושף היום (שבת) סר אלכס פרגוסון לפני שואן פרסי פוגש את האקסית במשחק שפותח את המחזור באנגליה (14:45, ספורט 1).

פרגוסון סיפר במסיבת העיתונאים שיונייטד סירבה להחתים את ההולנדי לפני 11 שנים. יונייטד עקבה אחריו כשהוא שיחק בפיינורד, אבל כרטיס אדום שהוא קיבל באחד המשחקים שבו פרגוסון עצמו ראה אותו מנעו מיונייטד להוציא לדרך את העסקה.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
""רובין השתלב מצוין, אבל הוא שחקן מנוסה ופתיחת העונה שלו פנטסטית. אני לא יכול להגיד שהוא טוב יותר ממה שחשבתי שהוא יהיה מכיוון שזו הסיבה שרכשנו אותו". רובין ואן פרסי/רויטרס

"אף פעם לא חשבתי שאנחנו ניקח אותו עד שהוא שיכנע אותנו שהוא לא יחתום על חוזה חדש בארסנל", סיפר פרגוסון. "התחלנו לעבוד קשה עם ארסן ונגר, צלצלתי אליו כמה פעמים, והגענו לסיכום שאם לרובין תישאר יותר משנה לחוזה, לא ניקח אותו. זה היה חברי עם ארסן. הוא הבהיר את הנקודה שלו קודם כל כי הוא לא רצה שרובין יישאר עם ספק.

"אין ספק שהוא עבד קשה כדי להשאיר אותו", המשיך מנג'ר יונייטד לתאר את האירועים. "בשלב הבא, כשהוא קיבל את זה שהוא יצטרך לתת לו ללכת, הוא היה צריך להבטיח את זה שנשלם להם את הכסף. ארסן עושה עבודה מצוינת בלהשיג כסף על השחקנים המובילים שלו".

באולד טראפורד ואן פרסי כבר הספיק לכבוש תשעה שערים ולהוסיף שלושה בישולים ב-12 משחקים, אבל פרגוסון מצפה ממנו ליותר. "רובין השתלב מצוין, אבל הוא שחקן מנוסה ופתיחת העונה שלו פנטסטית. אני לא יכול להגיד שהוא טוב יותר ממה שחשבתי שהוא יהיה מכיוון שזו הסיבה שרכשנו אותו. השערים שלו בעונה שעברה היו נפלאים. אני מקווה שזה יימשך כאן מכיוון שאם אתה מקבל כמה חלוצים שמבקיעים 25 שערים, יש סבירות גבוהה שתזכה במשהו".

על ההשתלבות של ואן פרסי, הוסיף פרגי: "רובין הוא שחקן מנוסה, וזה עוזר. הניסיון הזה שיש לו בא לידי ביטוי בכך שהוא משחק שמונה שנים באנגליה. העובדה שהוא משחק באנגליה הופכת את זה לקל יותר כשאתה עובר למועדון אחר במדינה. זה מספק מאוד מבחינתנו, זו התחלה נהדרת, ואני רק מקווה שכך זה יימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully