וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד - ארסנל: אוקסלייד צ'מברליין ייעדר

ראמזי צפוי לפתוח במקום הקיצוני הפצוע, ונגר מבהיר: "לא באים לנקום על ה-8:2". רוני ויאנג בהרכב יונייטד (ש', 14:45, ספ'1)

המשחק המרכזי של המחזור העשירי באנגליה יפגיש מחר (שבת, 14:30, ספורט1, ספורט1 HD) את מנצ'סטר יונייטד וארסנל לאחד הקרבות הקלאסיים של הפרמיירליג בשני העשורים האחרונים. כמובן שאי אפשר לדבר על מפגש בין השדים האדומים והתותחנים בתיאטרון החלומות בלי להיזכר בפעם האחרונה בה הגיעו שתי הקבוצות לאולד טראפורד: זה קרה באוגוסט 2011, כשיונייטד השפילה את ארסנל עם 2:8 היסטורי ובלתי נשכח. ערב המחזור, סגנית האלופה ניצבת במקום השני בטבלה עם 21 נקודות - אחת פחות מצ'לסי, בעוד ארסנל שישית בלבד, עם 15.

לוח התוצאות במשחק בין מנצ'סטר יונייטד וארסנל. Alex Livesey, GettyImages
איך אפשר לשכוח? לוח התוצאות באולד טראפורד לפני כ-10 חודשים/GettyImages, Alex Livesey

"כמובן שיש אספקט אמוציונלי למשחק שכזה, אבל אני לא חושב על נקמה", אמר מאמן התותחנים ארסן ונגר, שניצח בפעם האחרונה את יונייטד בביתה ב-2006, והפסיד לאלכס פרגוסון בתשעה מתוך עשרת המפגשים האחרונים בין השניים. ונגר ייאלץ להסתדר מחר ללא מלך השערים המכהן שלו, ז'רביניו, שנפצע במשחק של חוף השנהב, ולצערו גם ללא אלכס אוקסלייד צ'מברליין הצעיר שתוכנן לשחק באגף הימני ובסופו של דבר לא ייצא עם הקבוצה למנצ'סטר. במקומו אמור לפתוח ארון ראמזי, בעוד תיאו וולקוט, שהצטיין ב-5:7 המטורף על רדינג בגביע הליגה, צפוי להתחיל פעם נוספת את המשחק על הספסל.

מרבית העיניים במשחק מחר יופנו אל עבר רובין ואן פרסי, שעזב בקיץ החולף את התותחנים לטובת אולד טראפורד והפך מגיבור לאויב. "אני מקווה שהאוהדים שלנו שיגיע למשחק מחר יעניקו לו קבלת פנים מכובדת", אמר ונגר. "כל הזמן אנחנו מדברים נגד אפליות מכל מיני סוגים, וכשלא מכבדים שחקנים זה אותו הדבר". על פתיחת העונה הנפלאה של ההולנדי בקבוצתו החדשה אמר מנג'ר ארסנל: "זה לא מפתיע אותי. הוא פינישר גדול, וזה אמנם מוזר לראות אותו מבקיע לטובת יונייטד, אבל זה הכדורגל".

גם השדים האדומים מגיעים למשחק אחרי דרמת ענק בגביע הליגה, במהלכה נכנעו לצ'לסי 5:4 אחרי הארכה בערב מטורף למדי. ואן פרסי, שלא נכלל בסגל של המשחק ההוא, ישוב מחר לשמש כחלוץ בודד עבור סר אלכס, כשמאחוריו יפתחו אנטוניו ולנסיה, ווין רוני ואשלי יאנג, שגם כן קיבלו מנוחה באמצע השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
רובין ואן פרסי, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג מול צ'לסי. Michael Regan, GettyImages
גם ונגר לא מופתע מההתאקלמות המהירה ביונייטד. ואן פרסי/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully