וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יהיה מלך השערים? רונאלדו, מסי ופלקאו במאבק לוהט

שער הניצחון של אתלטיקו נרשם לזכותו של הקולומביאני, שמוביל עם תשעה שערים. שני הכוכבים מאחור. זה רק זמני?

הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד הסתיים ללא הכרעה (2:2) ורק הבליט את גדולתם של צמד הספורסטארים ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו. כוכבי הקבוצות כבשו צמד כל אחד והגבירו את ההשוואות ביניהם בכלי התקשורת השונים, בדרך למאבק נוסף לא רק על כדור הזהב אלא גם על תואר מלך השערים של הליגה הספרדית (בעונה שעברה: 50 שערים למסי לעומת 46 של רונאלדו). אלא שהפעם, כך נראה, מצטרף למירוץ סוס שלישי שעשוי לטרוף את הקלפים.

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, מול שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
הפעם יש להם יריב נוסף. כריסטיאנו רונאלדו עם ליאונל מסי/רויטרס

רדאמל פלקאו קיבל היום (שני) אישור כי גם השער השני בניצחון הדרמטי 1:2 של אתלטיקו מדריד על מלאגה נרשם לזכותו, וכך הוא מוצא עצמו בראש טבלת המבקיעים של הליגה הספרדית עם תשעה שערים, לעומת שמונה של רונאלדו ומסי. פלקאו כבש ארבעה מתוכם מהנקודה הלבנה, לעומת שלושה פנדלים של רונאלדו ואחד בלבד של מסי, אך שיחק פחות מכולם (שישה משחקים) ומחזיק באחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר (33 אחוזים). פלקאו חילק את שעריו בחמישה משחקים, בעוד שני האחרים כבשו בארבעה (מסי עם ארבעה צמדים).

רק לשם המחשה, שלישיית הסקוררים האדירה הזו היא היחידה יחד עם זלאטן איברהימוביץ' (תשעה שערים בשמונה משחקים בליגה הצרפתית) שמחזיקה כרגע בממוצע של יותר משער למשחק. באנגליה, לדוגמה, דמבה בה מוביל את טבלת מלך השערים עם שישה שערים וכך גם אדינסון קבאני באיטליה ומריו מנדז'וקיץ' בגרמניה. כל עיתוני ספרד מסקרים הערב בהרחבה את המאבק הלוהט על התואר האישי ומאמינים: השיא של העונה שעברה בהחלט בהישג יד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully