וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל קלאסיקו: ברצלונה וריאל מדריד נפרדו ב-2:2

הצגה גדולה בקאמפ נואו הסתיימה בשוויון. מסי כבש צמד, רונאלדו השיב עם שניים משלו. הפער ביניהן נותר שמונה נקודות

ברצלונה וריאל מדריד נפרדו הערב (ראשון) ב-2:2 מלהיב בקאמפ נואו, במשחק במסגרת המחזור השביעי בליגה הספרדית. ואיזו הצגה זו הייתה מצד שני הכדורגלנים הטובים בעולם. ליאונל מסי כבש צמד עבור בארסה בדקות 31 ו-61, כריסטיאנו רונאלדו הבקיע שניים משלו בדקות 23 ו-66, ותאהבו או תשנאו את אחד מהם או את שניהם, מול הופעה כזו אי אפשר להישאר אדישים.

התיקו הזה הותיר את הפער בין הקבוצות על שמונה נקודות, כשמבחינת ברצלונה זה היה איבוד נקודות ראשון העונה אחרי שישה ניצחונות רצופים. אחרי ההתוצאה הערב, המאזן הכללי בין השתיים עומד על 88 ניצחונות של ריאל, 87 ניצחונות של ברצלונה ו-47 תוצאות תיקו במשחקים רשמיים, בעוד בליגה לבלאנקוס יש 69 ניצחונות, לבארסה 65 ו-32 משחקים הסתיימו ללא הכרעה.

שיאי הקלאסיקו: עוד היסטוריה למסי, הישג מופלא לרונאלדו

ז'וזה מוריניו בסיום: "מסי ורונאלדו הם מכוכב אחר"

גארי ליניקר: "מסי הוא השחקן הטוב ביותר שראיתי בחיי"

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג מול ריאל מדריד. רויטרס
שער מספר 17 נגד היריבה המושבעת. מסי/רויטרס

ז'וזה מוריניו שלח לדשא קבוצה ששיחקה באותו מערך קבוע שלה, בעוד טיטו וילאנובה ניסה להתמודד עם החסרונות של ג'רארד פיקה וקרלס פויול הפצועים, באמצעות מערך מעט מוזר והצבתו של אדריאנו כבלם. בהתאם לכך, פתיחת המשחק הייתה שייכת לאורחים, שחתכו את ההגנה הרכה של בארסה, התקרבו לשער, ולבסוף כבשו מרגלי כריסטיאנו רונאלדו - שער שישי ברציפות לפורטוגלי נגד ברצלונה והכיבוש השביעי שלו ב-200 הדקות האחרונות שלו על המגרש נכון לאותה דקה.

ריאל המשיכה לשלוט באותם רגעים, בנזמה הצמיד כדור לקורה, אבל דקות ספורות לאחר מכן ברצלונה מצאה את השוויון - לאו מסי מי אם לא הוא - כבש אחרי טעות קשה של פפה. היה זה שער 16 של הארגנטינאי בכל המסגרות נגד ריאל, רק שניים פחות מהשיאן, אלפרדו די סטפנו. אוטוט יגיע השער ה-17.

ההצגה נמשכה במחצית השנייה. ברצלונה, שהחזיקה יותר בכדור לאורך כל המשחק, נראתה עכשיו גם יותר מסוכנת ואחרי שהיא ריחרחה באזור הרחבה של קסיאס, מסי כבש את השני שלו בבעיטה חופשית. איזו הצגה של הארגנטינאי, אבל רונאלדו לא נשאר מאחור הרבה זמן. חמש דקות חלפו, אוזיל מצא את הפורטוגלי לבדו מול ואלדס והרשת שוב רעדה. 2:2 בין מסי לרונאלדו, 2:2 בין ברצלונה לריאל מדריד, תוצאה שנשמרה עד הסיום. איזו הצגה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג עם אנחל די מריה. רויטרס
כבש משחק שישי ברציפות נגד ברצלונה. רונאלדו/רויטרס

מחצית ראשונה

דקה 1: המשחק בקאמפ נואו יצא לדרך.

דקה 6: די מריה בעט מ-25 מטר מעל המשקוף. לא ניסיון מסוכן, אבל בעיטה ראשונה במשחק לכיוון אחד מהשערים.

דקה 13: רונאלדו הגביה כדור ארוך מימין, בנזמה מצא את עצמו חופשי בתוך הרחבה, אבל הכדור לא התלבש לו והבעיטה הלכה לרוחב והחוצה.

דקה 19: אוזיל העלה כדור קרן, ראמוס עלה גבוה מעל כולם ונגח חזק סמוך לקורה. ההזדמנות הטובה ביותר במשחק עד עכשיו.

דקה 21: שחקני ברצלונה ניהלו משחק צירופים יפה, הכדור הגיע לאינייסטה, שבעט מ-20 מטר מעט מעל המשקוף. איום ראשון של הבלאוגרנה בכיוונו של איקר קסיאס.

דקה 23: גול! חדירה מסר לבנזמה, שהעביר לרונאלדו והפורטוגלי בעט חזק ושטוח, ברגל שמאל, מזווית לא קלה, פנימה. לויקטור ואלדס, שלא סגר את הפינה, חלק גדול בספיגה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 25: איזו הזדמנות לריאל! הבלאנקוס חדרו לרחבה של ברצלונה בקלות, בנזמה קיבל את הכדור לבדו מול ואלדס, אבל מעט החליק ובעט לא טוב לקורה. ריאל נראית מצוין, ברצלונה כרגע בהלם טוטאלי.

דקה 28: חילוף ראשון ומוקדם במשחק. טיטו וילאנובה שלח למגרש את מרטין מונטויה במקומו של דני אלבס הפצוע.

דקה 31: גול! פדרו העביר כדור רוחב מימין, אלונסו נגע, פפה קפץ על צ'אבי ופיספס את הכדור, וללאו מסי נותר לבעוט חזק מרחבת החמש, פנימה. 1:1 ומשחק חדש. איזה קצב מסחרר בקאמפ נואו.

דקה 44: אלבה הכניס כדור לאינייסטה שנכנס לרחבה, אבל האחרון נבלם רגע לפני שהוא בועט לשער.

שוער ריאל מדריד, איקר קסיאס. רויטרס
שוב נכנע למסי. קסיאס/רויטרס

מחצית שנייה

דקה 46: שתי הקבוצות חזרו לכר הדשא. אין חילופים. מי תשבור את השוויון?

דקה 47: צ'אבי ניסה את כוחו בבעיטה מרחוק, הכדור פגע ברגל לבנה ושינה כיוון, אבל נחת בידיו הבטוחות של קסיאס.

דקה 61: גול! אלונסו הכשיל את מסי כ-25 מטר מהשער ושילם ביוקר. הפנומן הארגנטינאי לקח את הבעיטה החופשית וסובב כדור חזק ומדויק, מעל החומה ופנימה. איזה גול, איזה מהפך. 1:2 לברצלונה.

דקה 66: גול! ריאל שוב במשחק. אוזיל סיפק מסירת עומק מתוזמנת היטב לרונאלדו, ששבר את מלכודת הנבלד של ברצלונה ומול ואלדס גילגל פנימה. צמד למסי, צמד לרונאלדו, 2:2.

דקה 70: מסי הזין את אלבה באגף שמאל, קיבל ממנו בחזרה, ומתוך הרחבה בעט גבוה והחוצה.

דקה 74: מסי הכניס לאינייסטה, שבעט מזווית קשה לרוחב השער.

דקה 88: מונטויה קיבל את הכדור אחרי התקפה לתפארת של ברצלונה ובעט נהדר מחוץ לרחבה, קסיאס נכנע, אבל המשקוף מנע מריאל מדריד ספיגה.

דקה 90+3: מתפרצת של ברצלונה כמעט הפכה לקטלנית. אינייסטה מצא את פדרו בכדור ארוך, זה חתך מימין לשמאל ובעט כדור חזק ושטוח שחמק סמוך לקורה של קסיאס.

שחקן ריאל מדריד מסוט אוזיל מול שחקן ברצלונה דני אלבס. AP
מסירת פז לשער השוויון. אוזיל/AP

הרכבים

ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס (מרטין מונטויה, 28), חאבייר מסצ'ראנו, סרחיו בוסקטס, ג'ורדי אלבה, אדריאנו, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ססק פברגאס (אלכסיס סאנצ'ס, 64), ליאונל מסי, פדרו.

ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלברו ארבלואה, סרחיו ראמוס, פפה, מרסלו, צ'אבי אלונסו, סמי חדירה, מסוט אוזיל (קאקה, 80), אנחל די מריה (מיקאל אסיין, 88), כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה (גונסאלו היגואין, 62).

אצטדיון קאמפ נואו. GettyImages
90 דקות מותחות של כדורגל מצוין. קאמפ נואו/GettyImages
גלעד שליט במשחק של ברצלונה מול ריאל מדריד בקאמפ נואו. Daniel Ochoa De Olza, AP
תראו מי ביקר בקאמפ נואו. גלעד שליט/AP, Daniel Ochoa De Olza

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully