וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 1:1 לדורטמונד בהאנובר

האלופה ממשיכה לגמגם בזירה המקומית, הפעם אחרי שספגה שוויון בדקה ה-86. בורוסיה מנשנגלדבאך - פרנקפורט 0:2

המחזור השביעי בגרמניה הגיע היום (ראשון) לסיום עם שלושה משחקים מסקרנים. בורוסיה דורטמונד שלא פתחה את העונה כפי שקיוותה, המשיכה לדשדש בזירה המקומית עם 1:1 בלבד בהאנובר. מי שנחשבת להפתעה הנעימה עד כה, איינטרכט פרנקפורט, ספגה הפסד ראשון 2:0 לבורוסיה מנשנגלדבאך. בנוסף, שטוטגרט ולברקוזן נפרדו ב-2:2.

שחקן האנובר, מאמה בירם דיוף. רויטרס
שוויון דרמטי לקראת הסיום. דיוף/רויטרס

האנובר - בורוסיה דורטמונד 1:1

בורוסיה דורטמונד הפסידה שלוש פעמים בלבד בעונה שעברה, אבל אחת מהן הייתה ב-AWD ארינה. הפעם השחקנים של יורגן קלופ אמנם לא הפסידו, אבל גם שוב לא הצליחו לחזור מסקסוניה התחתונה עם שלוש נקודות. רוברט לבנדובסקי כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-26, אבל מאמה בירם דיוף, שנכנס במקומו של ארתור סובייך הפולני בדקה ה-67, הצליח להשוות ארבע דקות לסיום המשחק וכפה חלוקת נקודות. האלופה שכל כך הרשימה במשחק החוץ שלה נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, עדיין לא הצליחה לרשום העונה שני ניצחונות ליגה רצופים והיא מרוחקת כבר תשע נקודות מהמוליכה, באיירן מינכן.

שחקני בורוסיה דורטמונד, מאטס הומלס, רוברט לבנדובסקי, מרקו רויס. רויטרס
שוב לא הצליחו לנצח בהאנובר. לבנדובסקי, הומלס ורויס חוגגים יתרון שלא הספיק/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - פרנקפורט 0:2

איינטרכט פרנקפורט פתחה בסערה את עונת 2012/13, אבל בינתיים נדמה שההתלהבות של הקבוצה הצנועה של ארמין פה מעט נרגעה. הקבוצה שלו רשמה הערב הפסד ראשון העונה מול היריבה שמליחה להתאושש מפתיחת העונה הזוועתית שלה ואספה ניצחון שני.

פרנקפורט, שהשיגה חמישה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, כולל 1:2 במחזור האחרון על פרייבורג, הייתה הרבה יותר דומיננטית מיריבתה, אבל בעטה רק פעמיים למסגרת. מנגד, המארחים מצאו את השער כבר אחרי שמונה דקות כשחואן ארנגו הוונצואלי ניצל טעות קשה בהגנה ושיגר כדור ענק מחוץ לרחבה לפינה השמאלית של השער.

פרנקפורט חיפשה את השוויון, אבל בדקה ה-24 מנשנגלדבאך הענישה אותה פעם נוספת כאשר הבארד נורדוויט מצא את לוק דה יונג, שהרשית מתוך הרחבה וחתם את תוצאת המשחק.

חואן אראנגו שחקן מנשנגלדבאך חוגג שער. AP
ניצל טעות קשה בהגנה. ארנגו חוגג/AP

שטוטגרט - לברקוזן 2:2

שני החלוצים בשני הצדדים, שטפן קיסלינג (דקות 13 ו-59) אצל האורחת, ו-ודאד איבישביץ' (19 ו-55) אצל המארחת, כבשו צמדים ובדיעבד הביאו לחלוקת נקודות לעיני 47 אלף צופים. השוואבים הצליחו להרים את הראש מעל המים וטיפסו מהמקום ה-16 (ממנו מגיעים למשחקי מבחן בתום העונה) למקום ה-15, אבל סיימו משחק נוסף ללא ניצחון. לברקוזן מצידה, ניצלה את הנקודה הזו כדי לטפס מהמקום השביעי לשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully