וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: "אם לנדאו היה עונה לטלפון, הוא לא היה מפוטר"

בעלי קרית שמונה התייחס לנסיבות שהובילו לפיטוריו של המאמן: "הבעיה בינינו היתה אישית. מעולם לא קבעתי הרכבים"

מספר ימים לאחר פיטוריו המפתיעים של גילי לנדאו מקרית שמונה, התראיין הבעלים של האלופה ל"שבת ביציע" בערוץ הספורט והתייחס לסיבות שבגינן פיטר את המאמן, שירש בתפקידו את רן בן שמעון, כבר לאחר חמישה מחזורים.

שרצקי הדף את הטענות לפיהן הוא התערב בעבודתו של המאמן: "יש לי עסקים רבים ובמשך שנים, לפטר עובד לא לוקח לי כמה לילות או כמה ימים. פיטרתי את גילי כי היו לי הרבה טענות אליו, אבל אמרתי לו שלא אפטר אותו מבחינה מקצועית. לעולם לא קבעתי הרכבים לאף אחד. לפני משחקים אני לא נכנס לחדר ההלבשה, גם לא במחצית ומעולם לא הייתי גם לאחר המשחק. ברוב המקרים אני אפילו לא יודע מה ההרכב".

הבעלים סיפר כי כבר לאחר ההפסד מול מכבי נתניה במחזור השלישי לנדאו סירב לענות לשיחות או הודעות ממנו: "אחרי המשחק מול נתניה, הוא לא ענה לטלפונים. הוא אמר שהוא לא מדבר אחרי משחקים. ישבנו בשיחה בה הלכנו ברגל במשך שעה וחצי בנהר, ואמרתי לו שגם אם טעיתי שלקחתי אותו, אני יהיה זה שישלם על הטעות הזאת ואשאיר אותו עד סוף השנה".

"ברק בכר הוא כמו בן שמעון, נדבר אבל הוא יקבע"

שרצקי סיפר על השתלשלות העניינים מול לנדאו, שהובילה לסכסוך ביניהן: "לפני המשחק מול הפועל חיפה הוא אמר לי שיש אווירה מצוינת בין השחקנים ואז המנכ"ל יוסי אדרי אמר לי שדני עמוס ודושאן מאטוביץ' איחרו, ושרק דני לא בסגל למשחק. שלחתי לו הרבה הודעות, והתקשרתי כמה פעמים, אבל הוא בכלל לא ענה. יוסי אדרי נכנס ואמר לו בשמי שאני דורש שגם דושאן מאטוביץ' יוענש. כתבתי לו שאצלי הזרים לא עדיפים על המקומיים וביקשתי שגם דושאן מאטוביץ' לא ישחק. יוסי אמר לו את זה כמה פעמים, אבל הוא לא התייחס.

שרצקי הוסיף ואמר: "הבעיה בינינו לא הייתה מקצועית אלא אישית. זכותי כבעל קבוצה לעשות מה שאני רוצה, המטרה שלי היא שהקבוצה שלי תצליח. זו הקבוצה שלי. לא נעלבתי ממנו, אבל כל עובד אצלי שאני יודע שהוא לא עונה בכוונה במשך יומיים, יפוטר באותו הרגע. אם הוא היה עונה לי לטלפון, לא הייתי מפטר אותו. לא הגיע לו לאמן את הקבוצה בנסיבות אחרות, גם ככה הוא לא היה מסיים אצלי את העונה".

שרצקי אף סיפר על חוסר המשמעת, לדבריו, שאפיינה שחקנים בקבוצה, בתקופתו של לנדאו: "אם הייתי רואה איך התבטאו שחקנים כמו שמעון אבוחצירא ודני עמוס אמרו דברים בוואלה! ספורט שאני פשוט לא האמנתי. גילי לא ראה איתי משחק אחד של הנוער, רן בן שמעון היה איתי בשבעים אחוז ממשחקי קבוצת הנוער. ישבנו בבילבאו לפני המשחק שם והוא אמר לי תפטר אותי, אמרתי לו שאני לא אפטר אותו. אמרתי לו שיעשה מה שהוא רוצה. אין מאמן אחד בעולם שהחליט ביום המשחק לעלות עם שלושה בלמים. גילי עשה את זה בבלארוס. גילי נוסע כל יום לקרית שמונה, למרות שהיה לו בהסכם דירה בקרית שמונה".

שרצקי התייחס למעמדו של ברק בכר, שמונה למאמן הקבוצה עד סוף העונה: "אף שחקן לא בא לקרית שמונה בלי שאני אסכים לכך. לרן יכלתי להגיד מה שאני רוצה, אבל הוא היה קובע. איתו הייתי מדבר כל הזמן, עם גילי לנדאו הייתי מדבר אולי פעם בחודש. ברק בכר הוא כמו רן בו שמעון, הוא ידבר איתי אבל הוא זה שיקבע. זו תהיה המדיניות שלנו בעתיד הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully