וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לנדאו היה מתעלם משרצקי. איפה נשמע דבר כזה?"

תהל אלון

6.10.2012 / 14:07

גורם בעירוני קרית שמונה שופך אור על הדברים שהובילו לפרידה מהמאמן: "כל בעלים יגיד שהוא לא מוכן לספוג התנהלות כזו"

בימים שלאחר סיום עבודתו של גילי לנדאו בעירוני קרית שמונה, התעוררו אינספור השערות וכיוונים לגבי הנסיבות שהובילו לפרידה מהמאמן כבר לאחר חמישה מחזורים. כמה ימים לאחר שהסערה נרגעה, התפנה גורם בכיר בהנהלת הקבוצה להסביר לנו במונולוג ארוך ומדהים מה באמת הוביל לסיום ההתקשרות בין הצדדים.

"היו לא מעט דברים שהובילו לסיום העסקתו של גילי לנדאו", אמר הגורם לוואלה! ספורט, "אבל הקש ששבר את גב הגמל הייתה ההתעלמות הבלתי פוסקת של המאמן מטלפונים של איזי שרצקי. לנדאו פשוט לא היה מגיב לאיזי, לא להודעות ולא לטלפונים. איפה נשמע דבר כזה, שמאמן לא יענה לטלפונים מהבעלים של הקבוצה? כשהוא כבר היה עונה, הוא היה מתחמק ואומר שיחזור אליו מאוחר יותר. עבדנו עם מספר מאמנים בקרית שמונה ואף פעם לא נתקלנו בתופעה הזויה שכזאת. מעבר לזלזול שלנדאו הפגין בכך שהוא לא ענה לטלפונים ולא דאג לחזור, באמת שאי אפשר להתנהל ולעבוד ככה באופן שוטף".

הגורם ממשיך: "אם איזי היה צריך משהו מגילי, נוצר מצב שהוא היה פונה למנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי ומבקש ממנו להעביר דברים לגילי ולומר לו שהוא מחפש אותו. גם אחרי שיוסי היה אומר ללנדאו את הדברים, הוא עדיין לא היה חוזר לאיזי. אני לא חושב שיש בעלים שהיה מוכן לספוג התנהלות כזאת. זה פוגע בעבודה וגורם להתנהלות לא תקינה בכלל".

"שיאו של הפיצוץ בין השניים הגיע כאשר דני עמוס ודושאן מאטוביץ' איחרו להסעה, לפני המשחק מול הפועל חיפה בשבת שעברה. למועדון יש תקנון, אשר ידוע לכולם. איזי ניסה להשיג את גילי, כדי לומר לו שיעניש גם את עמוס וגם את מאטוביץ', אבל שוב גילי בחר לא לענות. איזי פנה ליוסי וביקש ממנו שיגיד ללנדאו ששני השחקנים צריכים לשבת בחוץ, אבל הוא בחר להעניש רק את עמוס. התקנון של הקבוצה היה קיים לפני לנדאו ויישאר אחריו. איך אפשר להעניש רק שחקן אחד, כששניהם עשו את אותו דבר?"

"בפגישה שנערכה בין הצדדים לאחר מכן, גילי נשאל מדוע הוא פעל כך וענה שלאיזי אין זכות או מילה בנושא הענשת שחקנים וזה בעצם מה שסתם את הגולל. כל בעלים של קבוצה, של עסק או מקום עבודה שתשאלו, יגיד לכם שהוא לא מוכן לספוג התנהלות כזאת. אין אף מאמן שעבד בקרית שמונה, כולל רן בן שמעון ואחרים, שיכול להגיד שאיזי היה קובע את ההרכב. נכון, איזי מעורב מאוד בחיי הקבוצה, אבל בינתיים זה רק הוביל את קרית שמונה להצלחות. להגיד שהוא נכנס לאסיפות מקצועיות ומתערב בהן זו שטות גמורה. כמובן שמלבד הדברים הללו, החיבור של גילי עם השחקנים היה מאוד כושל וזה גם היה גורם משמעותי בהחלטה להיפרד ממנו".

הגורם בקרית שמונה התייחס גם לדברים שנאמרו בכלי התקשורת ובפרט לדברי הביקורת של אייל ברקוביץ' כלפי שרצקי: "אם אנשים לא יודעים, אייל ברקוביץ' הוא הראשון שרצה להחליף את רן בן שמעון, ברגע שנודע שרן לא ימשיך בקבוצה. הוא שלח לאיזי שליחים כדי לקבל את המשרה וברגע שנאמר לו שזה לא יסתדר, הוא ביקש לעבוד עם הנוער של קרית שמונה ולהיות אחראי על מחלקת הטאלנטים, ככה שהוא רצה לעבוד תחת איזי".

לנדאו אמר בתגובה: "אני כרגע לא מעוניין להתייחס. אני אגיד את דבריי בזמן אחר".

בנושא אחר, בקבוצה עדיין מחפשים מאמן עם תעודת פרו, שיעבוד תחת ברק בכר, שכן לבכר אין תעודת פרו. מספר שמות כבר עלו לאוויר, אך עדיין אין התקדמות משמעותית עם אף אחד.



עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully