וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו עוזב את עירוני קרית שמונה

תהל אלון

3.10.2012 / 14:46

הפתעה: יממה לפני ליון, הודיעה האלופה על עזיבתו של המאמן בעקבות חילוקי דעות אישיים ומהותיים עם הבעלים איזי שרצקי

one

צפו במשחק האחרון של לנדאו בקרית שמונה

הפתעה בשורות האלופה: עירוני קרית שמונה הודיעה היום (רביעי) על עזיבתו של המאמן גילי לנדאו בעקבות חילוקי דעות אישיים ומהותיים עם הבעלים איזי שרצקי. ההודעה מגיעה יממה לפני המשחק הביתי נגד ליון (חמישי, 19:00, ספורט1) במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית. השחקנים קיבלו את הידיעה בהלם מוחלט ובקבוצה ביקשו מהם לא להגיב לכלי התקשורת על הנושא לפחות עד למסיבת העיתונאים הרשמית של המועדון לקראת ליון.

מהקבוצה נמסר: "בעקבות חילוקי דעות אישיים ומהותיים, שאינם נוגעים לצד המקצועי ו/או הכספי, החליטו איזי שרצקי וגילי לנדאו על סיום דרכם המשותפת במועדון. זאת, כאשר האחרון יקבל את מלוא המגיע לו על פי החוזה בין הצדדים. עירוני קרית שמונה מודה לגילי לנדאו על ההצלחה המקצועית במועדון וההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך. מי שיאמן את הקבוצה הוא שחקן העבר ועוזר המאמן ברק בכר".

גילי לנדאו מסר: "אנחנו ערב משחק חשוב מול ליון, ולפיכך אדחה את תגובתי ליום שישי. זוהי הזדמנות מצוינת לאחל לקבוצה בהצלחה במשחק". היום ב-17:00 יכנס הצוות המקצועי את השחקנים לאסיפה, כמובן ללא לנדאו.

מערכת היחסים בין שרצקי ולנדאו הידרדרה לאחרונה. מקורבים לשניים טוענים כי הבעלים לא אהב את חוסר השליטה של המאמן בחדר ההלבשה, ההדלפות הרבות והרגיש שהשחקנים לא נותנים אמון בלנדאו. בסביבת המאמן טוענים כי חש ששרצקי מנסה להתערב לו בקביעת ההרכב ולפיכך לא היה מפרסם את ההרכב לשחקנים עד ליום המשחק.

שרצקי הודיע לשחקנים על מינויו של בכר. גורם במועדון אמר היום: "כרגע לא ידוע אם המינוי של בכר יהיה עד סוף העונה. הוא ואיזי עדיין צריכים לשבת ולסגור את הדברים ביניהם. ידוע שהיו לאיזי ולגילי חילוקי דעות מקצועיים. כנראה שאלו הדברים שהובילו לסיום דרכו בקבוצה".

כאמור, לנדאו החליף בתפקיד את רן בן שמעון, שזכה עם הקבוצה באליפות היסטורית בעונה שעברה. באירופה הוביל לנדאו את המועדון להישג חסר תקדים - העפלה לשלב הבתים בליגה האירופית - ואף הדריך את הקבוצה לתיקו 1:1 מרשים בבילבאו. בליגה הקבוצה לא פתחה טוב את העונה, והיא מדורגת במקום השביעי, עם שבע נקודות מחמישה משחקי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully