וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס: "הניפוי מההרכב חורה לי"

תהל אלון, מערכת וואלה! ספורט

30.9.2012 / 7:00

שוער קרית שמונה לא אהב את ספסולו, בעוד שרצקי לוחץ עליו לחתום. גם מאטוביץ' איחר ולא נענש. גזל: "ליון? הכל אפשרי"

one

האלופה עירוני קרית שמונה סופרת כבר משחק שלישי ללא ניצחון אחרי 1:1 מאכזב בקרית אליעזר מול הפועל חיפה. למרות זאת, ערב במשחק קיוו בקריה לא לספוג הפסד נוסף ולהעמיק את התקופה הלא קלה שעוברת על המועדון. כזכור, עוד לפני המשחק השוער דני עמוס נופה מההרכב בעקבות איחורו במספר דקות לאוטובוס של הקבוצה. יחד עם זאת, למרות שגם דושאן מאטוביץ' איחר, גילי לנדאו בחר להעניש רק את עמוס.

עמוס עצמו התייחס לניפויו מההרכב ואמר: "בתור אחד שמכבד את המועדון ואוהב אותו קשה לי לשבת בחוץ, אבל אני מכבד כל החלטה של המאמן והמועדון. אני אעשה מה שיגידו לי - אם לשחק או לא - יחד עם זאת בתור השחקן שמגיע בכל פעם ראשון למועדון ועוזב אחרון, קצת חורה לי העניין".

אגב, הבעלים איזי שירצקי לוחץ על השוער עמוס לנסות להגיע לחוזה חדש מול הקבוצה. השוער, שמציג יכולת מדהימה בין הקורות, יהיה בסוף העונה שחקן חופשי. בנוסף, לעמוס יש דרכון אירופאי מה שיוכל להקל עליו במעבר לקבוצות היבשת. בינתיים שני הצדדים טרם נפגשו.

דושאן מאטוביץ' שחקן עירוני קרית שמונה עם דני עמוס. אדריאן הרבשטיין
איפה ואיפה בקריה? עמוס ומאטוביץ'/אדריאן הרבשטיין

ביום חמישי מחכה לקבוצה משחק בית ראשון במסגרת הליגה האירופית, כאשר קרית שמונה תארח בקרית אליעזר את ליון הצרפתית ובמועדון הצפוני מקווים כי הם יציגו יכולת טובה יותר לעומת המשחקים האחרונים ובעיקר ישכילו לנצל את ההזדמנויות אליהם הם מגיעים.

בקבוצה היו מעודדים מאוד מחזרתו של בריאן חרסיסיץ' להרכב אחרי חודש וחצי של פציעה. הקשר הארגנטינאי גילה יכולת טובה, שב להיות המנוע של הקבוצה במרכז השדה וגם כבש את שער היתרון בנגיחה בדקה ה-43. רביד גזל, שבישל את השער, הוחלף במחצית כי חש מתיחה קלה ברגלו. בצוות המקצועי העדיפו לא לסכן את השחקן ולהוציא אותו ובקבוצה הביעו תקווה כי זו רק מתיחה שמצריכה מנוחה של יומיים שלושה והוא יהיה כשיר כבר למשחק מול ליון.

גזל אמר לוואלה! ספורט: "נכון שאנחנו שלושה משחקים ללא ניצחון, אבל זה מה שקרה. אנחנו היחידים שאחראים לתוצאות שלנו ואנחנו גם אלה שצריכים לדאוג שנצא מזה. אני חושב שהגענו אתמול להמון מצבים והיינו צריכים לכבוש את השני כדי לגמור את המשחק. לצערי זה לא הלך לנו, כמאמר הקלישאה כשלא מבקיעים בסוף סופגים וזה מה שקרה. אני לא יודע אם זו נאיביות, אבל פשוט לא הצלחנו לנצל את המצבים".

על השאלה האם הוא מרגיש לחץ ומתח בעקבות המשחקים האחרונים ואירועי השבוע האחרון בקבוצה השיב גזל: "האווירה בקבוצה חיובית, תמיד יש לחץ בכדורגל אם היינו מנצחים אז היה לחץ להישאר במקום הראשון ועכשיו כשמפסידים יש את הלחץ שצריכים לחזור למסלול ניצחונות. זה המקצוע שבחרנו ועם זה אנחנו מתמודדים כל הזמן".

הקשר גם התייחס למשחק שמצפה לקבוצתו ביום חמישי מול ליון: "אירופה זו רמה אחרת. ליון היא קבוצה של ליגת אלופות, אבל אנחנו מאמינים שהכל אפשרי. צריך רק לעשות את השינוי בין הליגה לאירופה. גם נגד בילבאו לא נתנו לנו סיכוי וחזרנו עם נקודה. ברור שיודעים מי הפייבוריטית, ליון זה מועדון שב-10 השנים האחרונות כל שנה מגיע לצ'מפיונס והם נקלעו לעונה פחות טובה בשנה שעברה. מדובר ברמה אחרת ואני מקווה שנצליח להשיג תוצאה טובה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רביד גזל שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"היינו צריכים לכבוש את השני". גזל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully