וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דני עמוס איחר והודח מההרכב

תהל אלון

29.9.2012 / 14:23

השוער לא התייצב בזמן להסעה לקראת המשחק מול הפועל חיפה, לנדאו הודיע לו כי הוא מחוץ להרכב. איתמר ניצן יחליפו

חוסר השקט בעירוני קרית שמונה נמשך: האלופה שפוגשת הערב (שבת, 18:00) את הפועל חיפה בקרית אליעזר תצטרך להסתדר ללא השוער הבכיר שלה דני עמוס, שאיחר להגיע להסעת הקבוצה, ונזרק מה-11 על ידי גילי לנדאו. המאמן הודיע לשוער כי הוא אינו מוכן לעבור לסדר היום על איחורים מהסוג הזה, ובחר כאמור להעלות במקומו את איתמר ניצן.

כזכור, לא מדובר בתקרית משמעתית ראשונה של עמוס השבוע, אחרי שביום חמישי הוא התעמת מילולית עם אדריאן רוצ'ט. התקרית הזו עברה בשקט באופן יחסי, כאשר השחקנים הפרידו בין השניים והמאמן בחר שלא להתערב. אגב, שחקנים בקבוצה סיפרו כי גם המגן השמאלי דושאן מאטוביץ' איחר להסעה, אולם לנדאו בחר שלא להעיר לו, כך שנראה כי הדחתו של עמוס מההרכב נובעת מסיבות נוספות מלבד האיחור.

קרית שמונה תנסה לשים מאחוריה נגד הפועל חיפה את שני הפסדי הליגה הרצופים, כשהאחרון כזכור היה למכבי תל אביב (4:0). ביום שישי בחר לנדאו לערוך אסיפה שמעט חורגת מהשגרה כאשר במקום וידאו על הקבוצה היריבה, צפו השחקנים בחלקים מגמר היורו של ספרד מול איטליה שערך עוזר המאמן ברק בכר. לנדאו הסביר לשחקנים את היצירתיות של הספרדים בהתקפה ולחילופין את הסגירה הטקטית שלהם בהגנה.

את מקומו של שיר צדק המורחק יתפוס בן והבה הצעיר. נקודת אור חיובית לקרית שמונה בשבוע הזה היא חזרתו של הקשר המצוין בריאן חרסיסיץ' מפציעה שארכה כחודש וחצי, חרסיסיץ' שחסרונו הורגש היטב ישוב להרכב הקבוצה. אלו השינויים העיקריים שצפויים ב-11 הפותחים של קרית שמונה, אם כי לנדאו בחר שלא לתרגל את ההרכב ולכן יכולים להיות שינויים נוספים.

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, בן והבה, דושאן מטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, דן איינבינדר, שמעון אבוחצירא, לאסלו לאנצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully