וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה- קרית שמונה: שובו של בריאן חרסיסיץ'

28.9.2012 / 13:18

הקשר, שחוזר מפציעה, אמור לפתוח בהרכב קרית שמונה מול הפועל חיפה (שבת, 18:00). יוסי דורה יפתח בהפועל חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
מאמן עירוני קרית שמונה גילי לנדאו. ברני ארדוב
יצטרך להסתדר ללא צדק וטאסבסקי. גילי לנדאו/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

בחיפה ניסו כל השבוע להרגיע את העניינים ולהוריד מהלחץ, כאשר בקבוצה יודעים שגם קרית שמונה תגיע לחוצה מאוד למשחק והם ינסו להפתיע את האלופה. המאמן ניר קלינגר עדיין לא הצליח לגבש הרכב קבוע והשינוי הפעם יגיע בדמות גיא צרפתי, שיפתח בהרכב, כאשר גם סטפן דנקוביץ' אמור למצוא מקומו ב-11 הפותחים. בחוד, קלינגר מתלבט בין מהראן לאלה לולידמיר גלושצ'ביץ' כאשר לפי האימונים האחרונים נראה שלחלוץ הזר יש עדיפות. בחלק האחורי, המאמן ייאלץ להסתדר ללא דושאן ברקוביץ' הפצוע, כשפביאן סטולר יוסט שוב לעמדת הבלם ודנילו ניקוליץ' לא יפתח בהרכב.

רן אבוקרט, שאמור לסחוב העונה את הקבוצה, התייחס לפתיחה החלשה: "אנחנו רוצים לעצור את כדור השלג העונה כבר במחזור החמישי ולא לחכות עם זה עד למחזור ה-13, כמו שהיה בעונה שעברה. השאלות אם אנחנו מבינים את השיטה של ניר לא ענייניות. ברור שאנחנו מבינים. אנחנו מאמינים בו והוא מאמין בנו. אנחנו השחקנים צריכים להשיג את הניצחון הראשון".

יוסי דורה שהיה פצוע ובספק למשחק, רשם עוד אימון מלא וצפוי לפתוח מחר, כאשר קלינגר ביקש מהשחקנים להניע כדור בסבלנות ולא להילחץ. "תחזירו כדור לשוער ולהגנה אם צריך, אל תשחקו בלחץ", ביקש המאמן. גם השחקנים, בשיחות פנימיות, אמרו כי הם חייבים לעבור את עשרים הדקות הראשונות בלי לספוג שער: "אנחנו סופגים שער ואז רודפים אחרי היריבה כל פעם מחדש. זה מבאס ואסור שזה יקרה גם נגד קרית שמונה", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה לחבריו בתום האימון.

עירוני קרית שמונה

לא מעט לחץ יש אצל האלופה בעקבות אירועי השבוע האחרון. חניכיו של גילי לנדאו כבר עם שני הפסדים רצופים בליגה. האחרון, כזכור, למכבי ת"א בתוצאה 4:0.

היום בחר המאמן לערוך אסיפה שמעט חורגת מהשגרה כאשר במקום וידיאו על הקבוצה היריבה, צפו השחקנים בחלקים מגמר היורו של ספרד מול איטליה שערך עוזר המאמן ברק בכר. לנדאו הסביר לשחקנים את היצירתיות של הספרדים בהתקפה ולחילופין את הסגירה הטקטית שלהם בהגנה.
בנוסף לכך, גילי לנדאו ייאלץ לעשות שינויים בהרכב בעקבות הרחקתם של שיר צדק ודרקו טאסבסקי מול מכבי תל אביב.

את מקומו של צדק יתפוס בן והבה הצעיר והמבטיח. נקודת אור חיובית לק"ש לקראת המשחק היא חזרתו של הקשר המצוין בריאן חרסיסיץ' מפציעה שארכה כחודש וחצי, חרסיסיץ' שחסרונו הורגש היטב ישוב להרכב הקבוצה. אלו השינויים העיקריים שצפויים ב-11 הפותחים של קרית שמונה, אם כי לנדאו בחר שלא לתרגל את ההרכב ולכן יכולים להיות שינויים נוספים.

הקשר דן איינבינדר התייחס לשבוע שעבר על קבוצתו: "באמת שאני בכלל לא מרגיש לחץ או מתח. נכון, אנחנו אחרי שני הפסדי ליגה רצופים ולקבוצה שרגילה מאד לנצח משנה שעברה לא תמיד קל לקבל את זה. זה לגיטימי ובסדר, אנחנו פשוט צריכים להתעשת ולנצח מחר, אנחנו באים מוכנים ויודעים כמה המשחק חשוב, ניצחון גם ייתן לנו ביטחון לקראת המשחק הבא מול ליון בליגה האירופית".

על השאלה מה הקבוצה צריכה לעשות מחר כדי לתקן את היכולת שראינו מול מכבי תל אביב השיב הקשר: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות ממושמעים להוראות כמו גם במשחקים האחרונים, הגולים נגד מכבי לא היו מבחינתי קנה מידה עבורנו כי היינו בתשעה שחקנים, מחר נצטרך לייצר יותר הזדמנויות ולשחק חכם ויצירתי יותר בהתקפה, לשחק טקטי בהגנה, אנחנו נבוא מוכנים לנצח".

קשר עירוני קרית שמונה דן איינבינדר נסגר על ידי גונסאלו גרסיה. ברני ארדוב
"לא מרגישים שום לחץ". דן איינבינדר/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: יוסי דורה

הקשר האחורי שהפך בשנים האחרונות לגרזן של הקבוצה, חייב לשמור על מרכז המגרש מול קרית שמונה ולהוכיח שוב שיש לחיפה בעל הבית על המגרש.

עירוני קרית שמונה - בריאן חרסיסיץ'

הקשר האחורי נחשב לגרזן של קרית שמונה ולשחקן המשמעותי ביותר של האלופה. בחודש וחצי האחרון נעדר חרסיסיץ' מהמגרשים בשל פציעה וחסרונו הורגש בכל דקה, אך מחר הקשר ישוב להרכב הראשון ויצטרך להוכיח שוב לכולם למה הוא נחשב למנוע של קרית שמונה.

בריאן חרסיסיץ' שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין
בקרית שמונה התגעגעו אליו. חרסיסיץ'/אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, אושרי רואש, פביאן סטולר, איל טרטצקי, יוסי דורה, סטפן דנקוביץ', גיא צרפתי, רן אבוקרט, יובל אבידור, ולדימיר גולשצ'ביץ' (מהראן לאלה).

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, בן והבה, דושאן מטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, דן איינבינדר, שמעון אבוחצירא, לאסלו לאנצ'ה.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully