וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "ריאל משנה את השיטה הרבה פעמים, אנחנו לא"

קשר ברצלונה עקץ לקראת הקלאסיקו ופנטז על שלושער. קרויף שם את הלחץ על מוריניו. צפו בריבאלדו מגיע לאימון הקטאלנים

יומיים בלבד נותרו עד לקלאסיקו הראשון של השנה, ובברצלונה מנסים להלחיץ עד כמה שניתן את ריאל מדריד, שמגיעה לקאמפ נואו כשהיא מפגרת בשמונה נקודות אחרי יריבתה הגדולה כבר במחזור השביעי, בידיעה שהפסד במפגש הליגה הראשון עם טיטו וילאנובה עשוי להפוך את ניסיונה להגן על תואר האליפות לכמעט בלתי אפשרי.

"בדרך כלל אי אפשר לדעת מה יקרה בקלאסיקו", ניתח יוהאן קרויף בשיחה עם 'סקיי ספורט'. "אבל לדעתי הפעם ריאל נמצאת בסכנה גדולה מתמיד, בגלל הפער הגדול בטבלה. אם הם יפסידו גם במשחק הזה זה יהיה כאילו כל השמיים ייפלו עליהם, ואלה תמיד המשחקים מהם אני הכי מפחד, כי הם יעשו הכל כדי לשנות את המצב".

לגבי ז'וזה מוריניו אמר קרויף: "הוא יהיה תחת לחץ גדול אם הם יפסידו. תהיה לו בעיה גדולה, וזו יכולה להיות נקודת המפנה מבחינתו במועדון, כי הוא יהיה במרחק כל כך גדול מברצלונה עד שלא יהיה לו תירוץ למצב".

צ'אבי, שצפוי להיות במרכז העניינים במשחק, דיבר במסיבת העיתונאים ושלח עקיצה קלה לכיוון היריבה: "אלו שלוש נקודות חשובות מאוד, אבל האליפות לא תוכרע בקלאסיקו. ריאל משנה הרבה פעמים את שיטת המשחק שלה, בדקות הראשונות נדע איך היא משחקת. אנחנו נעלה באותה שיטה כמו תמיד, הפילוסופיה שלנו בלתי נגיעה. ריאל מחוברת, היא קבוצה חזקה ופיזית. יהיה קשה, כמו תמיד".

הקשר נשאל על החלום שלו במשחק, והשיב: "האם נותר לי עוד משהו להשיג? להבקיע שלושער. אהיה מאושר אם אצליח להבקיע שער אחד אפילו נגד ריאל. אנחנו לא חושבים על כך שניצחון שלנו יחמיר את הבעיות של היריבה, רק מרוכזים בניצחון". ולבסוף, על עתידו האישי, הבהיר הסמל: "אני במועדון הגדול בעולם ורוצה לפרוש כאן".

אורח הכבוד באימון סגנית האלופה היה ריבאלדו האגדי, שבסיום האימון הצטלם לצד דני אלבס, ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה ו-ויקטור ואלדס. בראיון לטלוויזיה המקומית אמר: "אני מאוד אוהב איך שברצלונה משחקת. מסי הוא אדם מצוין, מאוד צנוע ואהוב. אי אפשר לדעת מה יקרה בקלאסיקו, כי ריאל מדריד היא קבוצה גדולה. אני מאמין שברצלונה תוכל לנצח".

צפו באימון של ברצלונה מהיום, ובאורח המיוחד שהגיע להצטלם עם מסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully