וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פיגו: "ראול הועזב מריאל מדריד"

הקשר הפורטוגלי ששיתף פעולה עם החלוץ, חשף בראיון: "לא היתה לו אפשרות להישאר בריאל מדריד"

ראול היה ללא ספק הסמל הכי גדול של ריאל מדריד, עד שעזב אותה לשאלקה בקיץ 2010. מאז עזיבתו, נפוצו ספקולציות רבות לגבי הסיבה שבגינה עזב השחקן את המועדון שבו הוא כיכב והיה אהוב הקהל.

לואיס פיגו, היה אחד השחקנים ששיתפו פעולה עם החלוץ בריאל מדריד וגם היה אחד מהשחקנים הבודדים שעשו את המעבר הבלתי אפשרי מברצלונה לריאל היריבה המרה. הקשר הפורטוגלי התראיין היום (חמישי) לאל ג'זירה וחשף כמה פרטים מעניינים לגבי עזיבתו של הכוכב הצעיר של הבירנבאו: "ראול רצה לסיים את הקריירה בריאל מדריד אבל נכפה עליו לעזוב. אני מקווה שהוא מאושר בקטאר".

ראול, שיחק בריאל מדריד כ-16 שנים, והוא עזב את הקבוצה לאחר שהתברר לו שהמאמן החדש דאז, ז'וז'ה מוריניו, לא בונה עליו להרכב הפותח. למרות שתי עונות נהדרות בשאלקה הגרמנית, החליט הכוכב הספרדי לעבור ולשחק עבור הכסף הגדול בליגה הקטארית.

בראיון שערך לאל ג'זירה, פירגן פיגו גם לרונאלדו ואמר: "אני חושב שהוא צריך לזכות בתואר שחקן השנה בעולם משום שהוא לקח אליפות בספרד. למה הוא לא שמח? אין לי מושג".

פיגו התייחס גם לקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה ביום ראשון: "פער 8 הנקודות שמפרידות בין השתיים הוא לא פער שאי אפשר לסגור אותו. הליגה עדיין לא הוכרעה". על ההשוואות בין מסי לרונאלדו הוא אמר: "קשה מאוד להכריע בין השניים. שניהם שחקנים ענקיים". כוכב העבר התייחס גם לאפשרות שיעבוד בעתיד במועדון יחד עם מוריניו: "אלו בינתיים רק שמועות. הדיווחים על כך שאני חוזר לריאל כמנהל מקצועי אינן נכונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully