וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "כשברצלונה וריאל נפגשות העולם נעצר"

המיוחד אופטימי לקראת הקלאסיקו: "אם נמשיך בגישה הזאת, התוצאות יגיעו". קאקה: "אני מרוויח מחדש את אמונו של המאמן"

ביום ראשון הקרוב עולם הכדורגל יעצור את נשימתו כאשר ריאל מדריד וברצלונה ייפגשו ל"אל קלאסיקו" הראשון העונה במסגרת הליגה, וגם ז'וזה מוריניו כבר מבין את המשמעויות הנלוות למשחק שכזה. "המיוחד" התראיין היום (חמישי) בצרפת והתייחס לתהודה הרבה סביב המשחק: "כשריאל מדריד פוגשת את ברצלונה, העולם נעצר. למרות זאת, הקלאסיקו הוא בסך הכול עוד שלוש נקודות והמטרה שלנו היא לזכות באליפות בתום העונה".

כזכור, ריאל רשמה השבוע, בניסוי כלים אחרון לקראת המשחק והביסה 1:4 את אייאקס בליגת האלופות. מוריניו, שביקר בחריפות חוסר המחויבות של שחקניו רק לאחרונה, נשמע מפויס לגבי הגישה של שחקניו במשחקים האחרונים: "אנחנו לא יכולים לנצח כל משחק, אבל עם נמשיך בגישה הזאת ועם המחויבות הזאת, איכות אינדיבידואלית של שחקנים הופכת לאיכות קבוצתית. כך שאם נמשיך כך, אך טבעי שהתוצאות יתחילו להגיע והקבוצה תשתפר".

מי שמעמדו הולך ומתחזק אצל הבלאנקוס הוא קאקה, שכמעט ולא זכה לקרדיט ממוריניו, אך חזר להרכב מול איאקס וכעת עשוי אפילו לפתוח בקלאסיקו. הקשר הברזילאי התייחס לתקופה האחרונה: "אני חושב שאני מתקדם בכיוון הנכון. ביום רביעי מול איאקס הראיתי שהעבודה הקשה שאני משקיע משתלמת ועכשיו אני מרוויח מחדש את האמון מהמאמן".

קאקה הוסיף ואמר: "זה בדיוק מה שקיוויתי שיקרה. רציתי לשחק יותר ושדברים לאט לאט יקרו בדרך שהם צריכים לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully