וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ראמוס הציג משחק מושלם"

המנג'ר הפורטוגלי שיבח את הבלם, חרף השמועות על סיכסוך בין השניים. מרקו רויס: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהתיקו מול הסיטי"

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

מילאן הצליחה להשיג הערב (רביעי) ניצחון ראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות העונה. הרוסונרי ניצחו 2:3 דרמטי במיוחד את זניט סנט פטרסבורג ברוסיה, בזכות שערים של אורבי עמנואלסון, סטפן אל שעראווי ועצמי של תומאש הובוצ'אן, בעוד הולק ורומן שירוקוב כבשו לזכות הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי שנותרה ללא נקודות אחרי שני משחקים ועם כאב ראש גדול.

"זה ניצחון מאוד חשוב, אבל אני בטוח שהבית הזה יוכרע רק ממש לקראת הסיום", אמר המאמן המנצח מסמיליאנו אלגרי. "המחצית הראשונה שלנו היתה טובה מאוד, אבל אז זניט עשתה כמה שינויים טקטיים והקשתה עלינו. אני מאוד מרוצה מהחבר'ה שהמשכנו לחפש את הניצחון עד הסיום". על אף שמרבית העיניים הופנו אל סטפן אל שעראווי הלוהט, אלגרי בחר לשבח דווקא את שוערו הוותיק כריסטיאן אביאטי: "הוא עשה כמה הצלות גדולות. הוא שוער מצוין, ובשנתיים שאני במילאן הוא עשה דברים גדולים".

"היה משחק קשה מאוד היום", אמר בסיום אל שעראווי שכבש שער נהדר, "היינו צריכים להילחם ממש עד הרגע האחרון נגד קבוצה חזקה כמו זניט. אבל אני חושב שאנחנו יכולים לייצר הרבה מצבים בשיטת המשחק בה שיחקנו היום. זניט גם הגיעה למצבים רבים, מפני שיש לה שחקנים חזקים מאוד בהתקפה, כך שהייתה לנו עבודה קשה מאחורה. באופן אישי, אני מאושר מאוד כרגע במובן של שערים והופעות, אבל אנחנו כקבוצה שמחים על הניצחון הזה".

ורמאלן: "היינו זהירים עם הכדור"

ארסנל עשתה את שלה עם 1:3 ביתי על אולימפיאקוס ושיפרה את מאזן הנקודות שלה לשש אחרי שניצחה במחזור הפתיחה 1:2 את מונפלייה בחוץ. ז'רביניו, לוקאס פודולסקי וארון ראמזי סידרו לארסן ונגר המורחק ניצחון יקר והרגיעו אותו מאוד בגשם השוטף בלונדון.

"היינו קצת רשלניים במחצית הראשונה, אבל אני חושב ששיחקנו הרבה יותר טוב במחצית השנייה והיינו זהירים יותר עם הכדור", אמר קפטן ארסנל תומאס ורמאלן בסיום, "ז'רביניו נמצא בכושר מצוין, הוא מהיר וכובש שערים רבים".

עוזר מאמן ארסנל סטיב בולד, שעמד על הקווים בשל הרחקתו של ונגר, אמר: "בסך הכל, זו תוצאה פנטסטית. מבחינה טכנית אולימפיאקוס קבוצה טובה מאוד כמו שראינו במחצית הראשונה. שינינו מעט דברים במחצית וזה עזר לנו. עדיין מוקדם, אבל אנחנו במצב טוב מאוד בבית".

מאמן אולימפיאקוס לאונרדו ז'רדים: "הדבר הכי חשוב לנו היה להשיג את התוצאה ובזה נכשלנו. יש עדיין ארבעה משחקים בשלב הבתים ונראה מה האפשרויות שלנו, על אף שאנחנו בעמדת נחיתות בולטת כרגע".

מאנצ'יני: "דורטמונד הייתה טובה יותר"

דורטמונד יכולה להרגיש החמצה גדולה אחרי ה-1:1 מול מנצ'סטר סיטי. אלופת גרמניה הובילה משער של מרקו רויס בדקה ה-61 והגיעה לאינספור הזדמנויות, אבל תצוגה נהדרת של ג'ו הארט השאירה את אלופת אנגליה בתמונה עד שפנדל מוצלח של מריו באלוטלי בדקה ה-90 סידר לסיטיזנס נקודה.

כוכב המשחק ג'ו הארט אמר בסיום: "אנחנו חייבים להיות מאושרים מהנקודה שהוצאנו היום. היה נחמד לנצח, אבל הבית עדיין חי בשבילנו. אני מקווה שהשער של באלוטלי יהיה חשוב. אני מקווה שהמאמצים שלנו בשני המשחקים הראשונים בבית לא היו לשווא".

מנג'ר סיטי רוברטו מאנצ'יני: "דורטמונד שיחקה טוב יותר מאיתנו. אם אנחנו רוצים לשחק ברמות הגבוהות בליגת האלופות אנחנו צריכים להראות יותר ממה שהראינו הערב. אנחנו צריכים להילחם, לא מספיק רק להיות איכותיים מאוד".

שחקן דורטמונד מרקו רויס, שהיה מהטובים במגרש וכאמור כבש גם את השער, הוסיף: "אם תסתכלו בחדר ההלבשה עכשיו, תראו פרצופים מאוכזבים. הוכחנו היום שאנחנו יכולים להתחרות ברמות האלו. המשחק מול ריאל מדריד יהיה שונה לגמרי, אבל נקבל הרבה ביטחון מהמשחק היום".

נבן סובוטיץ', שגרם לפנדל המכריע בסיום, נשמע מתוסכל בסיום: "זה מרגיש לי כמו סיוט, אני רק רוצה לשכוח מזה. זה מציק לי כי רק ניסיתי להגן על השער ולא ראיתי את הכדור בכלל. אגוארו בעט את הכדור מ-10 סנטימטר היישר לזרוע שלי והשופטים קיבלו החלטה לא נכונה וגזלו מאיתנו את הניצחון בצורה לא הוגנת. זה עצוב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מוריניו: "ראמוס שיחק בדיוק כפי שרציתי"

ריאל מדריד הצליחה לשמור גם היא על מאזן מושלם עם שש נקודות אחרי 1:4 מרשים מאוד בחוץ על אייאקס. כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער שני תוך שלושה ימים וקארים בנזמה השלים את החגיגה של אלופת ספרד שיכולה להיות מעודדת מאוד לקראת הקלאסיקו מול ברצלונה ביום ראשון.

כובש השלושער כריסטיאנו רונאלדו: "אני מרוצה מאוד, מפני שהצלחנו לנצח ולשחק כדורגל מצוין. היה משחק מצוין שלנו וזה ייתן לנו ביטחון לקראת המשחקים הקרובים שלנו". ז'וזה מוריניו הוסיף: "יש לנו שש נקודות אחרי שני משחקים, אז אנחנו יכולים להרגיש מעט רגועים לגבי כמה דברים, אבל לא יותר מדי רגועים. הבית הזה הוא לא בדיחה. כריסטיאנו רונאלדו יודע כמה חשובים השערים שלו לקבוצה הזו".

חרף השמועות על סיכסוך מתמשך בין מוריניו לבלם שלו, סרחיו ראמוס, המנג'ר הפורטוגלי שיבח את השחקן על היכולת שלו מול ההולנדים: "ראמוס שיחק פשוט מעולה וזה התפקיד שלי להוציא את המיטב מהשחקנים שלי. הוא שיחק שלושה משחקים מעולים מאז שהוא נשאר מחוץ לסגל במשחק מול מנצ'סטר סיטי. עבורי ראמוס היה מושלם הלילה, הוא עשה כל מה שציפיתי ממנו שיעשה"

מאמן אייאקס פרנק דה בור: "מתוסכלים? בוודאי, ולא מעט. לפני המשחקים אמרתי לשחקנים שלי לשחק את המשחק שלנו. ממש לא עשינו את זה במחצית הראשונה. בסיום לא הגיע לנו כלום. זה מאכזב מאוד". המגן דיילי בלינד: "אולי הראינו להם יותר מדי כבוד, אפילו שכבר שיחקנו נגדם בעבר. בכל מקרה, כשהתחלנו לתקוף יכולת לראות כמה מרווחים היו אבל זה היה מאוחר מדי".

סטיבנס זעם על ג'יראר

לא רק דורטמונד, אלא גם היריבה המושבעת שלה שאלקה שמטה שתי נקודות יקרות מאוד בדקה ה-90. הרויאל בלוז סיימו ב-2:2 שני ברציפות מול 10 שחקנים של מונפלייה ועוד בבית. אם אובדן הנקודות לא מספיק להוב סטיבנס, אז השחקן הטוב ביותר שלו במשחק יוליאן דראקסלר, שכבש את השער הראשון וגרם לפנדל שהוביל לשער השני, נפצע במהלך המשחק, שבר את הזרוע ונשלח לבית חולים.

קפטן שאלקה בנדיקט הובדס אמר לאחר המשחק: "היינו דומיננטיים במשחק ולכן כל כך כואב שלא הצלחנו לנצח. אנחנו חייבים ללמוד להכריע משחקים". מאמן שאלקה הוב סטיבנס: "אם אתה לא מנצל את המצבים שלך, אתה נענש. שלטנו במשחק, אבל לא הצלחנו להכריע אותו וזה מטריד אותי. היכולת שלנו מול השער לא מספיק טובה כרגע. אסור היה לנו לספוג את שער השוויון". סטיבנס זעם על מאמן האורחת, שלטענתו דרש כרטיסים צהובים כל הזמן ואמר: "אני לא רוצה לדבר על זה, כי ברמות האלה אתה לא מצפה לדברים כאלה. דבר כזה אסור לעשות". על הפציעה של דראקסלר אמר סטיבנס: "לפני שנפצע היה לו משחק נהדר. אני מקווה שהוא לא ייעדר זמן רב".

רנה ג'יראר: "האמנו בסיכויים שלנו. על אף הכרטיס האדום שפגע בנו, לא נתנו לשאלקה לגמור את המשחק. השער של סולימאן קמארה משאיר אותנו במירוץ על העלייה. התיקו הזה ייתן לנו רוח גבית חזקה לקראת המשך העונה בליגה ובאירופה".

רודריגס: "תודה לאל שזה נכנס לי בסוף"

פורטו הצליחה גם לשמור על מאזן מושלם אחרי ניצחון יוקרתי מאוד 0:1 על פריס סן ז'רמן בזכות שער של חאמס רודריגס בדקה ה-83. האלופה הפורטוגלית עם שש נקודות, לעומת פריס סן ז'רמן לה יש שלוש נקודות אחרי שניצחה במחזור הראשון 1:4 את דינמו קייב.

כובש השער חאמס רודריגס אמר: "היה משחק קשה. במחצית הראשונה לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו. בסיום כן הצלחנו לעשות את זה ואין ספק שזה היה חשוב מאוד. ניסיתי לכבוש הרבה פעמים ותודה לאל שזה נכנס בסיום. ידענו שיש לפריס הרבה שחקנים טובים, אבל אנחנו היינו הרבה יותר טובים הלילה. אנחנו קבוצה חזקה מאוד, אבל צריכים לקחת את הכל צעד אחר צעד".

ז'ואאו מוטיניו הוסיף: "הגיעה לנו תוצאה טובה יותר, אבל ניצחנו וזה מה שחשוב. יש לנו עכשיו שש נקודות. הצלחנו לכפות את המשחק שלנו על פריס סן ז'רמן, וזו הייתה אסטרטגיה חשובה, כי זה נתן לנו לייצר מצבים רבים ולכבוש. לקחנו צעד חשוב קדימה עם הניצחון הזה, אבל אנחנו חייבים להמשיך כך, עם אותה אחדות ואותה רוח לחימה שהראינו פה".

חלוץ פריס סן ז'רמן זלאטן איברהימוביץ' אמר: "אני חושב שהמשחק הזה היה 50:50. יכול להיות שעשינו כמה טעויות. הפסדנו שלוש נקודות, אבל יש עוד הרבה נקודות בקופה. פורטו היא קבוצה מנוסה יותר מאיתנו, אבל מה שמדאיג הוא שלא שיחקנו מספיק טוב". ממאדו סאקו: "התוצאה די משקפת את מה שהיה במשחק. לא ייצרנו מספיק מצבים ופורטו שיחקה מצוין. הם היו נחושים יותר מאיתנו ואנחנו מאוכזבים מאוד מפני שרצינו להציג משחק מצוין הערב. יחד עם זאת, אין שום דבר דרמטי במשחק הזה, כי יש עוד משחקים רבים".

פלגריני: "שמח מאוד"

מלאגה המצוינת ממשיכה להרשים. הקבוצה של מנואל פלגריני ניצחה בפעם השנייה בשלב הבתים של ליגת האלופות ובפעם השנייה היא ניצחה 0:3 אחרי תצוגת כדורגל נהדרת, כשהפעם הקורבן הייתה אנדרלכט הבלגית. אליסאו כבש צמד אדיר, בעוד חואקין השלים את החגיגה עם פנדל מוצלח בדקה ה-56.

"אני מאוד שמח עם מה שעשינו היום, גם לגבי ההגנה וגם לגבי ההתקפה", אמר בסיום מאמן מלאגה מנואל פלגריני, "אנדרלכט באה אחרי שהוציאה תיקו במילאנו והצלחנו לשחק טוב נגדם. השחקנים זזו היטב על המגרש וזה היה המפתח לניצחון. אנחנו מנסים לנצח בכל משחק, בעיקר במשחקי החוץ. הדרך עוד ארוכה והמשחק מול זניט יהיה חשוב מאוד. אי אפשר לנוח, למרות שיש לנו שש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully