וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד: "לא אכפת לי מה שאק אומר, זמנו עבר"

סנטר הלייקרס השיב לסופרמן המקורי: "הוא עושה לי מה שהוא שנא שעושים לו". בארקלי: "לברון יכול להיות טוב יותר מג'ורדן"

קרב הסופרמנים בין דוויט הווארד לשאקיל אוניל ממשיך לספק כותרות, והלילה (בין חמישי לשישי) הווארד, שחיקה את שאק כשנטש את אורלנדו לטובת הלייקרס וספג ממנו שורה של ביקורות, החליט לא לשתוק.

לאחר שהשלים אימון מלא שלישי ברציפות אחרי שחזר בהדרגה מהניתוח בגבו, נשאל הווארד לגבי הצהרתו של אוניל בדיון ברשת TNT על כך שאנדרו ביינום וברוק לופז הם סנטרים עדיפים על הווארד, בגלל שהם משחקים יותר עם הגב אל הסל. "לא אכפת לי מה שאק אומר", הוא השיב. "שאק שיחק את המשחק, אבל הוא סיים. הוא עזב. עכשיו הזמן להמשיך הלאה".

"שאק שנא את זה שבזמן שהוא שיחק השחקנים הוותיקים ביקרו אותו, ועכשיו הוא עושה לי את אותו הדבר בדיוק", המשיך הווארד. "אין שום היגיון בדיבורי הטראש טוק שלו כלפיי. הוא היה אחד השחקנים הכי דומיננטיים שאי פעם שיחקו, עכשיו שיישב לאחור ויירגע. עשית את שלך, זמנך עבר. מבחינתי הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה".

בינתיים השתתף אוניל בתכנית "מגרש פתוח" שתעלה השבוע ב-NBA.TV, לדיון בפורום פרשנים מורחב בסוגיית לברון ג'יימס ומעמדו ההיסטורי. "לצערו של לברון, ברגע שהוא הוריד את הקוף מהגב, ישוו אותו לשני אנשים - קובי בריאנט ומייקל ג'ורדן. עכשיו השאלה היא בכמה אליפויות הוא מסוגל לזכות".

משתתף אחר בדיון, צ'רלס בארקלי, פירגן לקינג ג'יימס אותו ביקר בחריפות בשנים האחרונות: "אני חושב שהוא יכול להיות יותר טוב ממייקל ג'ורדן. חשבתי שמעולם לא אשווה אף שחקן לג'ורדן, אבל הבחור הזה עושה הכל היטב, כמו מייקל, אלא שההבדל היחיד הוא שלברון גדול יותר, חזק יותר ומהיר יותר".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. GettyImages
אפילו בארקלי כבר מפרגן. לברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully