וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו הקנסות על התחזויות ב-NBA, ארגון השחקנים יתבע

שחקן שייתפס פעמיים ייקנס ב-5,000 דולר, בפעם השישית הוא יושעה. האנטר: "לא נסכים, לקנסות כאלה אין תקדים באף ענף"

האם אנחנו בדרך להתנגשות נוספת בין הנהלת ה-NBA לארגון השחקנים? שנה אחרי ההסכם החדש בין הצדדים שהגיע רק אחרי שביתה ארוכה שכמעט וגרמה לביטול עונת 2011/12, הודיע הלילה (בין רביעי לחמישי) יו"ר ארגון השחקנים בילי האנטר שבכוונתו לנקוט באמצעים משפטיים נגד החלטתה של הנהלת הליגה להטיל קנסות נגד שחקנים שייתפסו בהתחזות על מנת לסחוט עבירות.

אחרי שהכריזו על החלטתם להילחם בתופעת ה-'פלופים' הגוברת מדי שנה, קבעו ראשי הליגה את מנגנון הקנסות החדש - שחקן שייתפס פעם שנייה בהתחזות ייקנס ב-5,000 דולר, עבירה שלישית תעלה 10,000 דולר, רביעית 15,000 דולר, חמישית 30,000 דולר, והחל מהפעם השישית והלאה התוצאה תהיה השעייה למשחק אחד.

"לפלופים אין מקום במשחק שלנו", הצהיר סטו ג'קסון, סגן נשיא ה-NBA והאחראי על ענייני המשמעת. "התחזות גורמת להטעיית השופט שישרוק לעבירה שלא הייתה, או להטעיית הצופים שיחשבו שהשופט טעה בשריקה. לכן הועדה שעסקה בנושא החליטה שכל שחקן שהליגה תגלה על פי צפייה בקטעי וידאו חד משמעיים שביצע התחזות, יוזהר ואם יהיה צורך גם ייענש".

שעות ספורות לאחר דבריו של ג'קסון הגיב לכך האנטר ותקף: "ל-NBA אין זכות להטיל ענישה כספית חדשה כנגד השחקנים מבלי לפתוח את ההסכם הקיים. אנחנו מאמינים שכל עונש על עבירות מהסוג הזה הוא בלתי סביר, ואין לו תקדיף באף ענף ספורט אחר. ננקוט בצעדים המשפטיים כדי להתנגד להחלטה הזו, שהיא ללא ספק מעורפלת ונובעת מתגובה מוגזמת של הקומישינר".

באטייה: "שופטים מבקשים ממני ליפול כדי לקבל שריקות"

הוא חוזר: ראשיד וואלאס שב מפרישה וחתם בניקס

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully