וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשיד וואלאס חתם בניקס: "יהיה קשה לנצח אותנו"

עכשיו זה רשמי. הפורוורד הצבעוני בן ה-38 שב אחרי שנתיים בחוץ, ויחזק את הקבוצה המבוגרת בליגה: "אתן 100 אחוז"

עד הימים האחרונים זה היה בגדר שמועה, והערב (רביעי) זה כבר רשמי: ראשיד וואלאס חוזר ל-NBA, לאחר שחתם לעונה בשורות ניו יורק בתום מספר ימי מבחן, וירוויח 1.7 מיליון דולר". בכך הפכו הניקס המזדקנים למבוגרים עוד יותר, כאשר וואלאס בן ה-38 מצטרף לג'ייסון קיד (39), קורט תומאס (39), מרכוס קמבי (38) ופבלו פריג'יוני (35). על פי דיווחים בניו יורק, הפורוורד הוותיק שהעביר את מרבית הקריירה בפורטלנד ובדטרויט החליט להיענות להצעה של הניקס בשל יחסיו עם המאמן מייק וודסון, איתו שיתף פעולה כשזה היה עוזר מאמן בפיסטונס והשניים זכו באליפות ב-2004.

שיד, אחד השחקנים הצבעוניים, המוכשרים והבעייתיים ב-NBA בשנות האלפיים, שיחק 15 עונות בליגה הטובה בעולם והעמיד ממוצעים של 14.6 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-1.3 חסימות למשחק במהלך הקריירה. בתחילת עונת 2009/10 חתם בבוסטון והעמיד ממוצעים של 9 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק, ובסיום אותה עונה החליט לתלות את הנעליים. כעת הוא חוזר, ואלה חדשות רעות בעיקר לשופטי הליגה, שכן וואלאס הוא שיאן כל הזמנים בעבירות טכניות, עם לא פחות מ-304.

"אמרתי לעצמי שאם אני הולך לעשות את זה, זה לא יהיה בחצי כוח. אני אהיה חייב לתת 100 אחוז", אמר ראשיד על הקאמבק. "אני מוכן לקבל את התפקיד החדש שלי כשחקן וותיק, ויודע מה הוא יהיה. יהיה קשה לנצח אותנו, וברגע שכולנו נבין את השיטה ונהיה ביחד, יהיה בסדר". וואלאס אף סיפר כי המאמן היחיד מלבד וודסון שהיה מוכן לשוב עבורו מפרישה הוא לארי בראון, והוסיף: "מייק הפך את ההחלטה שלי לחזור לקלה. לא הייתי צריך להילחם עם עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully