וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיין באטייה: "השופטים ב-NBA סותרים את עצמם"

פורוורד מיאמי הגיב להחלטה לקנוס שחקנים שנופלים כדי לקבל תוקף: "השופטים מבקשים ממני ליפול כדי לקבל שריקות"

בשבוע שעבר החליטה הנהלת ה-NBA לקנוס שחקנים שיבצעו "פלופינג" וינסו לסחוט עבירת תוקף באמצעות נפילה לאחור. ההחלטה הזו גררה אחריה תגובות חיוביות ופרגונים מקיר לקיר, מאחר שבארה"ב לא אוהבים התחזויות ורוב חובבי הכדורסל היו בעד ההחלטה. אולם ישנם שחקנים בכירים בליגה שמבקרים את ההחלטה הזו. אחד מהם הוא שיין באטייה, הפורווורד של מיאמי ואחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, שנחשב למומחה גדול בסחיטת עבירות תוקף ב-11 שנותיו בליגה ובארבע שנותיו במכללת דיוק.

"יש הרבה דברים לא ברורים בהחלטה הזו. מה בדיוק נחשב לפלופ ומה לא? מה יהיה גובה הקנס? יש הרבה מאוד שטח אפור ולא ברור בהחלטה הזו". כך אמר באטייה בקשר להחלטה והסביר את הניגוד שבה: "בהרבה מאוד מקרים בעבר שופטים אמרו לי שכל עוד אני לא נופל על הפרקט, לא אקבל שריקה. הרבה פעמים שחקני התקפה נכנסו בי ובכל זאת עמדתי על הרגליים ולכן לא קיבלתי שריקות לעבירת תוקף. משהו לא בסדר עם ההחלטה הזו. מצד אחד דורשים ממנו ליפול כדי לקבל תוקף, מצד שני מענישים על התחזות כביכול".

גם קובי בריאנט, כוכב הלייקרס, מסכים עם טענותיו של באטייה: "אני חושב כמו שיין. קשה מאוד להבדיל בין התחזות ועבירה לגיטימית. זה מעניין מאוד ששופטים אמרו לו שהוא חייב ליפול כדי לקבל תוקף. משהו פה לא הגיוני".

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully