וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "הלייקרס היא הקבוצה שלי"

הגארד התייחס למעמדו, נוכח השינויים שעברו על הקבוצה בקיץ: "רוצה לוודא שכשאפרוש, הווארד ימשיך את הדרך שלי"

לוס אנג'לס לייקרס מאז ומתמיד אחת הקבוצות המסקרנות ב-NBA, אך העונה, עם צירופם של סטיב נאש ודוויט הווארד, הקבוצה השלטת בעיר המלאכים מרתקת מתמיד. הלייקרס ערכו אמש (שני) את יום התקשורת המסורתי, הנערך לכל קבוצה בליגה טרם העונה, ממנו יצאו מספר הצהרות מעניינות.

קובי בריאנט התייחס לשינויים שעברו על הקבוצה וגם לגילו המתבגר: "שאלו אותי מקודם של מי הקבוצה הזאת, ואני לא מתכוון לומר שכולנו חולקים אותה ביחד. זו הקבוצה שלי, אבל עכשיו אני רוצה לוודא שכשאפרוש זו תהיה הקבוצה של דוויט הווארד. אני רוצה ללמד אותו את כל מה שאפשר, כך שמתי שאני אזוז הצידה, הארגון הזה יוכל להמשיך קדימה כאילו שמעולם לא עזבתי".

בריאנט הוסיף והתייחס לנוכחותו הדומיננטית של שחקן כמו נאש, שיחבור אליו לקו האחורי: "אני לא רואה שום בעיה השילוב הזה. אנחנו עושים דברים שונים. זו דינמיקה שונה לחלוטין מזו שהייתה עם שאקיל אוניל בזמנו. איתו הייתי צריך לעשות דברים שלא הורגלתי אליהם, ליצור מצבי קליעה לשחקנים אחרים. זה לא המשחק שלי. עכשיו יש לנו את סטיב, ואני חוזר לשחק בעמדה הטבעית שלי".

הווארד עצמו, שמגיע לאחר עונה קשה באורלנדו, במהלכה ספג ביקורות קשות על התנהלותו למול המאמן סטן ואן גאנדי, נכון למטרות שהציב לו ה"בלאק ממבה": "אני מוכן לעבור את התהליך הזה וללמוד מאחד השחקנים הכי טובים שאי פעם שיחקו את המשחק הזה. אני יודע שקובי הולך להיות קשוח איתי, אבל אני מצפה לזה וכך אני רוצה שהוא יהיה איתי".

גם הצלע השלישית בטריו, סטיב נאש, דיבר: "אין ספק שזו הקבוצה של קובי. הוא היה כאן במשך כל הקריירה, זכה כאן באליפויות, והוא השחקן הכי טוב בקבוצה. אבל כל מי שראה כדורסל בימיו חייו יודע שהוא לא יוכל לעשות הכול לבד. הוא והלך להיות נהדר בדברים שהוא נהדר בהם, אני והשאר נהיה חייבים לקחת את מה שמגיע אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully