וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו החתימה את תיבודו לארבע שנים נוספות

מאמן הבולס, שחתם על ההארכה וצפוי להרוויח כ-20 מיליון דולר: "כאן אני רוצה להיות". אנדרו ביינום ייעדר כשלושה שבועות

מאז ימיו של פיל ג'קסון הגדול לא זוכרים בשיקגו מאמן כל כך משמעותי כמו טום תיבודו, שנראה שפשוט שינה את פני המועדון בשנתיים האחרונות. אין זה מפתיע אם כן שהערב (שני) מימשו הבולס את האופציה שהיתה להם על המאמן, והחתימו אותו על חוזה לארבע השנים הבאות. "זה המקום בו אני רוצה להיות", אמר ת'בודו לאחר החתימה, והוסיף: "אני רוצה להודות לכולם. מעולם לא פיקפקתי בכך שהדברים יסתדרו. אני אוהב להיות פה".

אלא שגורמים יודעי דבר טוענים כי תיבודו דווקא היה מתוסכל בחודשים האחרונים מכך שלא קיבל את הארכת החוזה המבוקשת, והביע את תסכולו בפני חלק מאנשי הקבוצה. עתה הוא צפוי להרוויח 18 מיליון דולר, כשבנוסף לבונוסים אמורה להגיע משכורתו ל-20 מיליון דולר לתקופה הקרובה, סכום לא רע בכלל. תיבודו זכה בעונתו הראשונה בקבוצה בתואר מאמן השנה, לאחר שהוביל את שיקגו למאזן נהדר של 20:62, כשבעונה האחרונה והמקוצרת היה מאזנם של הבולס הטוב בליגה, יחד עם זה של סן אנטוניו.

* לאחר הטרייד המתוקשר שהביא את דווייט הווארד לייקרס ושלח את אנדרו ביינום פילדלפיה, קיבל הסנטר של הסיקסרס חדשות רעות, כשהערב נודע כי הוא ייאלץ להיעדר מאימונים בשלושת השבועות הקרובים, לאחר הטיפולים שעבר לאחרונה בברכו. "אני הולך לעשות הכל בכדי לחזור", אמר ביינום, שצפוי לשוב לפעילות כשבוע לפני פתיחת העונה. "אני מרגיש הרבה יותר טוב", הוסיף ביינום, "הטיפול ללא ספק עובד".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully