וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אני צריך לרסן את עצמי לא לעבוד קשה מדי"

כוכב ההיט נזהר מעומס יתר אחרי הקיץ הארוך, והוא עשוי לנוח במשחק קדם העונה הראשונה מול אטלנטה: "אני מרגיש שונה"

ביום ראשון תקיים מיאמי את משחק קדם העונה הראשון שלה מול אטלנטה, ומי שמחכה לראות את לברון ג'יימס בהופעת בכורה כאלוף המכהן עשוי להיאלץ להתאזר בעוד קצת סבלנות. מסתבר שקינג ג'יימס צפוי לקבל דקות מועטות או לזכות למנוחה מוחלטת מול ההוקס, כחלק מהניסיון של ההיט להוריד את העומס מה-MVP שלהם, שעבר קיץ עמוס במיוחד, כששבועיים אחרי סיום סדרת הגמר הוא הצטרף לנבחרת ארצות הברית בדרכה לאולימפיאדה.

במחנה האימונים של ההיט שנפתח בשבוע שעבר שילב אריק ספולסטרה בהדרגה גם את דווין וויד שעבר ניתוח בברכו ביולי ואת מייק מילר שמתאושש מפציעה בגבו. האלופה תמריא לסין אחרי המפגש מול ההוקס שם תקיים שני משחקים מול הקליפרס, כשאת העונה האמיתית שלה היא תפתח מול בוסטון ב-30 באוקטובר.

"זה מרגיש שונה", הסביר לברון. "אני בכושר טוב יותר בשלב הזה של העונה מבדרך כלל, כי למעשה אני משחק כבר 18 חודשים ברציפות. בדרך כלל לוקח לי שבוע או קצת יותר להיכנס לעניינים, אבל אני עדיין צריך להיות זהיר. אסור לי להרשות לעצמי לשחק יותר מדי דקות, ונעקוב אחרי זה".

"למרות שלפעמים אני רוצה להיות על המגרש כל הזמן, המאמנים מרסנים אותי] ואני צריך לרסן את עצמי ולא לעבוד קשה מדי", אמר לברון בן ה-27, שלא החמיץ יותר משבעה משחקים בעונה בתשע השנים שלו בליגה. "בשלב הזה אני לא דואג מלהגיע לשיא מוקדם מדי. זו השנה העשירית שלי בליגה, ואני כבר יודע איך לבנות את הגוף שלי לאורך העונה. תמיד התחזקתי ככל שהזמן חלף, ואני לא חושש שהפעם זה יהיה שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully