וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "יש לנו את הפוטנציאל להיות טובים יותר"

במיאמי מגבירים את הקצב, הכוכב: "אני לא מסופק מהקריירה וממה שהשגתי עד עכשיו". ספולסטרה: "כולם ינסו לירות עלינו"

מיאמי החלה במסע להגנה על התואר, ואתמול (שישי) היא קיימה יום תקשורת מיוחד שבו התייחסו המאמן אריק ספולסטרה והכוכב לברון ג'יימס למטרות האמיתיות שלהם העונה. אליפות נוספת? אצל ההיט מסרבים לדבר על כך בקול רם, למרות שברור לכולם שלשם מכוונים כולם.

"אני אפילו לא אשתמש במילה הזו", אמר ספולסטרה. "תהיה לנו הזדמנות לזכות בתואר נוסף. כולם ינסו לירות עלינו. הקבוצות השתפרו. זה אתגר אחר עבורנו העונה, מסע חדש לגמרי". ומה יש ל-MVP של העונה שעברה להגיד על כך? "יש לנו את הפוטנציאל להיות טובים יותר, הרבה יותר, וזה מפחיד. אני לא מסופק מהקריירה שלי וממה שהשגתי עד עכשיו. השגתי הרבה ועמדתי בהרבה מטרות, אבל אני לא מסופק מזה. אני אמשיך להוביל את הקבוצה הזו הכי טוב שאני יודע".

ההיט יפתחו את המסע להגנה על התואר שלהם ב-30 באוקטובר נגד בוסטון. בינתיים דווין וויד ממשיך לנסות להתאושש מהניתוח בברכו. גם ריי אלן, שעבר ניתוח בקרסול ומייק מילר שמתאושש מפציעה בגבו, נטלו חלק באימונים, אבל עדיין לא ברור מתי הם יוכלו לשחק.

"הייתי כאן קודם לכן, חבר'ה. אני יודע מה לעשות", הסביר וויד אחרי שכבר התאושש מניתוחים דומים ב-2008. "כמובן שאני מתמקד בחזרה ב-30 באוקטובר, זה הפוקוס שלי. בכל יום המצב שלי משתפר. המאמן אומר לי בכל יום למה הוא מצפה ממני ביום למחרת. כל מה שאני יכול לעשות זה לדאוג לעצמי ולהבין שזה תהליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully