וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "מלקולם תומאס מאוד מתאים לשיטה שלנו"

אחרי אילת, מאמן מכבי ת"א דיבר על הרכש הצפוי והבהיר: "אנו נותנים הכי הרבה דקות לישראלים". קטש: "מבחן חשוב עבורנו"

מכבי תל אביב החדשה צלחה הערב (שלישי) מבחן נוסף לקראת עונת היורוליג שתצא לדרך בעוד פחות משבוע וחצי, כאשר הביסה בקלילות 63:86 את הפועל אילת במסגרת רבע גמר גביע ווינר. האלופה הישראלית פתחה רע ואפילו פיגרה בתום הרבע הראשון, אך בהמשך, יכולת טובה של דייויד לוגן (20 נקודות), ליאור אליהו (15), גיא פניני (10) ויוגב אוחיון (7 אסיסטים) סייעו לה להשלים מהפך ולברוח לפרויקט המסקרן שבנה עודד קטש בעיר הדרומית.

"לא היה לנו קל ברבע הראשון, אבל להגנתנו חזרנו מנסיעה מאוד ארוכה וקשה עם חמישה משחקים ומספר רב של אימונים במחנה האימונים, טיסות והשכמות, יש לזה אפקט", אמר דיוויד בלאט על הפתיחה החלשה של קבוצתו. "לא יכולנו להתכונן למשחק כי השחקנים היו חייבים מנוחה אתמול. לקח לנו זמן להיכנס לעניינים אבל כשנכנסנו נכנסנו טוב ושיחקנו בצורה שוטפת וטובה. עם פוקוס וגישה נכונה אנחנו יכולים להיות אינטנסיביים לכל אורך המשחק. אילת היא קבוצה טובה, היא תדבר חזק העונה בליגה. לדעתי עודד בנה קבוצה טובה ומעניינת, חסר להם עוד שחקן, אז זו היה מבחן די טוב".

"אנחנו בלי דווין סמית' שמאוד חסר לנו וגם בלי מלקולם תומאס שבקרוב יגיע והוא יהיה עוד כלי בכל מה שקשור להגנה שלנו, כי הוא אתלט מהרמות הגבוהות ושחקן שמאוד מתאים לשיטת המשחק שלנו", הוסיף בלאט. "אני חייב לציין את גיא פניני שרואים את העבודה שעשה בקיץ, רואים איך הוא עבד לשפר את עצמו פיזית, הוא קיבל את סרט הקפטן ומאותו רגע הוא רק עולה ונותן לנו בשני צידי המגרש את מה שהוא נתן לנו לפני שנתיים".

המאמן נשאל על כך שיש לו העונה שני רכזים ישראלים בכירים, והשיב: "מה שטוב זה שיש את מורן רוט ויוגב אוחיון, ומכיוון שאנחנו היחידים שמשחקים עם החוק הרוסי, אז אנחנו ניתן הכי הרבה דקות לישראלים". מכאן עבר בלאט לתקוף במעט חלק מאנשי הכדורסל הישראלי, כשאמר: "יש כאלה נפשות יפות שדיברו כאילו סידרנו את כולם, אבל אנחנו נותנים הכי הרבה דקות לישראלים. אנחנו נכבד את החוק הרוסי, והשחקנים הישראלים שלנו ישחקו כי הם טובים, והעובדה שיש לנו שני רכזים ישראלים טובים זה עוזר".

ליאור אליהו, שסיים ערב מוצלח עם 15 נקודות ו-6 אסיסטים, הוסיף: לקח לנו מחצית להתעורר. זה אופייני לקבוצה שמגיעה אחרי נסיעה ארוכה ואחרי מחנה אימונים אבל אני שמח שידענו להתאושש בחצי השני. ידענו שאילת קבוצה טובה, לדעתי היא תהיה טובה מאוד בליגה. אני חושב שאנחנו מחוברים, קבוצה עמוקה, בכל יום נתון 10-11 שחקנים שיכולים לבלוט ואתם תראו בהמשך כל פעם שחקן אחר שיבלוט".

קטש: "הייתי רוצה שעוד שחקנים יהיו מעורבים"

בצד השני, עודד קטש בסך הכל היה מרוצה מההופעה של קבוצתו, שהיתה די שווה לצהובים למשך שלבים רבים במשחק. "היה משחק חשוב עבורנו, מין שיעור קטן בלדעת איך לשחק 40 דקות. התקפית אני עדיין לא מרוצה, הגנתית בחלקים גדולים היינו בסדר, חוץ מהרבע האחרון, וזה אופייני למשחקים מול מכבי", אמר המאמן. "אנחנו קבוצה חדשה שנבנת. אבי בן שימול היה חסר לנו, כל שחקן שיוצא מהרוטציה חשוב לנו. מן הסתם הייתי רוצה שעוד כמה שחקנים יהיו מעורבים והרבה מהנקודות באו מיכולת אישית ופחות קבוצתית אבל עם הזמן אני מאמין שזה יסתדר".

סקוטי הופסון המצוין שסיים ערב מרשים עם 26 נקודות הוסיף: "היה משחק קשה. אני מרגיש ששיחקנו טוב בחלקים מהמשחק, יש מה לקחת ממנו ואני בטוח שהמאמן שלנו יידע לתקן את הטעויות. היה מאמץ קבוצתי טוב, ואנחנו קבוצה חדשה והדבר העיקרי הוא שנתגבש. ההבדל בין קבוצה ממוצעת לחזקה זה לשאוף ולרצות להיות מצויינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully