וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה לקרייג סמית'

2.10.2012 / 14:11

הצהובים פנו לירושלים, שהחתימה את הפורוורד במהלך הקיץ, ואף מוכנים להעביר לה שחקן עבורו, כך נודע לוואלה! ספורט

לוואלה! ספורט נודע כי הנהלת מכבי תל אביב פנתה להפועל ירושלים וביקשה להעביר לשורותיה את השחקן קרייג סמית', שחתם רק במהלך הקיץ על חוזה לעונה במדי הקבוצה מהבירה. עוד נודע כי פנייה כבר נעשתה בנושא העברת סמית' למכבי תל אביב והעסקה כמעט נסגרה, אלא שדייויד בלאט גילה על המהלך והוא זה שמטרפד אותו, נכון לעכשיו.

בפנייה הראשונית הודיעו הצהובים כי יהיו מוכנים להעביר שחקן אחר להפועל ירושלים תמורתו, כששון ג'יימס היה המועמד. הנושא גורם למתיחות: לפי גורם בכיר במכבי תל אביב, בין הנהלת מכבי תל אביב לבין המאמן בלאט קיימים חילוקי דעות בנושא, כשבלאט דווקא אינו מעוניין במהלך שההנהלה מנסה לבצע. כזכור, לא מעט חילוקי דעות התגלעו בין המאמן לבין הנהלת הקבוצה בבניית הקבוצה במהלך הקיץ. כעת עלתה המתיחות בין בלאט להנהלת מכבי תל אביב מדרגה נוספת, לאחר שהמאמן כלל לא היה מודע למהלך המתגבש.

סמית' הוצע למכבי תל אביב לראשונה ימים ספורים טרם חתם בהפועל ירושלים, כשסוכנו ציין בפני ראשי מכבי כי קרייג מחזיק בחוזה בהפועל ירושלים, אך טרם חתם עליו. הנהלת מכבי שקלה אז את העניין אך התמהמה בתשובה, בגלל שפופוס מנסה בונסו, שחתם וכבר שוחרר, נכנס לתמונה. לאור הידיעה, לא ברור כיצד היא תשפיע על עסקת העברתו של מלקולם תומאס, שסיכם בשורות הצהובים רק בימים האחרונים.

סמית' (28, 2.01 מ'), בוגר מכללת בוסטון קולג', נבחר במקום ה-36 של דראפט 2006 על ידי מינסוטה, ולאחר שלוש עונות לא רעות בכלל במדי הטימברוולבס (בעונת השיא שלו, ב-2008/09, העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק) הועבר ללוס אנג'לס קליפרס. גם באל איי המשיך סמית' להיות שחקן רוטציה לא רע בכלל, כששיחק 16 ו-12 דקות בממוצע בשנתיים שלו בקליפרס, ואז עבר לפורטלנד. אשתקד במדי הטרייבלייזרס העמיד ממוצעים של 3.3 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-9.9 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully