וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תגביר את המאמץ להחתמת אביחי ידין

18.9.2012 / 20:08

אחרי מכירת אבו זייד והעובדה שבסגל נותר קשר אחורי אחד, מתחזקות ההערכות שהזהובים יצרפו את קשר הפועל תל אביב

בני יהודה תגביר את מאמציה להחתים את אביחי ידין עד סגירת חלון ההעברות ביום חמישי. בעקבות מכירתו של חסן אבו זייד למכבי תל אביב, נותרו הזהובים עם קשר אחורי בכיר אחד בסגל, קסטוטיס איבשקביצ'יוס. לפיכך, דרור קשטן מעוניין לצרף את הקשר שלא מוצא את מקומו בהפועל תל אביב והודיע כי יעזוב את המועדון. הזהובים מתכוונים להשתמש בכסף שהגיע ממכבי תל אביב - כ-450 אלף דולר - על מנת להגיש הצעה גבוהה לידין.

כזכור, כבר בחודש יולי פורסם בוואלה! ספורט על מועמדותו של ידין לבני יהודה וכעת גוברות ההערכות כי העסקה תצא לפועל. זאת גם בשל העובדה כי לקשר אין אופציות אחרות אחרי שמכבי חיפה ומכבי תל אביב שהוזכרו כמועמדות הבכירות לקלוט אותו החתימו את לירוי צעירי ואבו זייד בהתאמה וחלון ההעברות ברוב רחבי אירופה סגור עד ינואר.

כזכור, לאחר קיץ סוער במהלכו לא יצא ידין עם הפועל תל אביב למחנה האימונים, הגיע בשבוע שעבר הפיצוץ הסופי. השחקן לא הורשה להתאמן ופרסם הודעה רשמית חריפה: "המועדון החליט באופן חד צדדי ובכוחניות בלתי ברורה לפגוע בי, למנוע ממני לצאת למחנה אימונים ולהושיב אותי ביציע עד סוף השנה, כולל פגיעה בקריירה שלי בנבחרת ישראל וגם בזכות שלי להתפרנס.

במו"מ לא תמיד מסכימים ולא חייבים להסכים, אבל כן חייבים לכבד חוזה שחתום וקיים ואת זה, לצערי הרב, הפועל לא עשו ולא עושים. היום הגיע השיא בהפרה בוטה של זכותי הבסיסית להתאמן לאור העובדה שתפקידי במועדון הסתיים, בהוראת חיים רמון ובהנחייתו הברורה שאני עולה ליציע עד סוף השנה... כעת הגיע הזמן להמשיך הלאה למקום שרוצה אותי ומעריך את יכולותיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully