וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חסן אבו זייד סיכם לארבע שנים

18.9.2012 / 19:12

קשר בני יהודה והנבחרת הצעירה (21) מצטרף לצהובים תמורת 450 אלף דולר ורוסלן ברסקי. "מודה לדמאיו והאוהדים", אמר

החתמה מפתיעה מאוד למכבי תל אביב. הצהובים הודיעו (הערב) על סיכום עם קשר בני יהודה והנבחרת הצעירה, חסן אבו זייד, בחוזה לארבע שנים. על פי הסיכום בין המועדונים, מכבי תל אביב תרכוש את כרטיסו של אבו זייד תמורת סכום המוערך ב-450 אלף דולר ובמסגרת העסקה יעבור הקשר הצעיר רוסלן ברסקי לשורות בני יהודה. הזהובים העדיפו למכור את אבו זייד בשלב זה מכיוון לקשר הצעיר נותרה שנה אחת לחוזה ובסביבתו הבהירו לא יסכים לחתום על הארכת חוזה.

חסן אבו זייד אמר הערב לאתר הרישמי של בני יהודה: "גדלתי בבני יהודה, זה הבית שלי. הייתה לי שנה אחרונה לחוזה בבני יהודה והחלטתי שאני אמתין להצעות חדשות בסוף העונה. הבנתי שביום ראשון החלו מגעים מול מכבי תל אביב וברגע ששני המועדונים הגיעו להסכמה ביניהם על המעבר שלי, החלטנו ללכת על זה.

"אני רוצה להגיד תודה רבה למועדון, לצוות המקצועי ולאוהדים. בני יהודה זה הבית שלי ותמיד הרגשתי שייך למועדון. תודה רבה לאוהדים שמגיל צעיר דחפו אותי וגרמו לי להרגיש כמו כל שחקן בית בבני יהודה. חשוב לי מאוד גם לומר אלפי תודות למשה ולכל משפחת דמאיו שעזרו לי במהלך השנים. קשה לי לומר איפה היתה הקריירה שלי בלי העזרה שלהם ואני אפילו לא יודע איך היו נראים חיי".

כזכור, המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה חיפשו בתקופה האחרונה קשר אחורי. קרויף אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתמת אבו זייד: "עקבנו אחרי השחקן מקרוב מתחילת העונה ואני שמח שהחתמנו שחקן כשרוני ובעל פוטנציאל גדול שיועיל למועדון בהווה ובעתיד הקרוב".

סוכנו של השחקן דודו דהאן הוסיף: "זו המתנה הכי טובה שחסן יכול היה לקבל לשנה חדשה. התקשרתי אליו הבוקר אחרי פגישה שהייתה ביני ובין קרויף בביתו של משה דמאיו. הוא הופתע, אך היה מאושר. חסן הוא מהטובים בארץ בתפקיד הקשר האחורי ואין לי ספק שהוא יוביל את הקישור של מכבי תל אביב להצלחות בעתיד הקרוב והרחוק".

בעקבות צירופו של אבו זייד, סיכויי של אביחי ידין להצטרף פחתו משמעותית, למרות שמועמדותו של קשר הפועל תל אביב עדיין על הפרק. בנוסף, מלבד אבו זייד הצהובים יחפשו להחתים חלוץ ישראלי או זר לפני סגירת חלון ההעברות ביום חמישי.

אבו זייד מלוד, 21, עלה לבוגרים של בני יהודה בעונת 2009/10 ומיד הפך לשחקן משמעותי מאוד במרכז השדה. כבר בעונה הראשונה שלו רשם 21 הופעות בקבוצה, כשהוא סופג גם שבעה כרטיסים צהובים. בעונה לאחר מכן, רשם 20 הופעות בקבוצה ואפילו כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת. בעונה שעברה שיחק 28 פעמים בקבוצה וספג 11 צהובים ואדום אחד. לאבו זייד יש גם ארבע הופעות בנבחרת הצעירה כשאת המשחק הראשון שלו רשם מול קפריסין ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully