וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין על הכוונת של בני יהודה

16.7.2012 / 19:55

בשכונה עוקבים אחרי קשר הפועל ת"א, לאחר שקיבל הודעה כי לא ייצא עם האדומים למחנה אימונים. המימון: ממכירת אנדלובו

בני יהודה המשיכה הערב (שני) בהכנותיה לקראת המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, נגד שיראק הארמנית, שיתקיים ביום חמישי באצטדיון רמת גן.

מלבד החלוץ איציק נאש והקשר ניר נחום, לא צורפו לקבוצה שחקני רכש חדשים ולוואלה! ספורט נודע כי מי שנמצא חזק על הכוונת של הזהובים הוא הקשר אביחי ידין, שקיבל היום הודעה שהוא לא יוצא למחנה האימון של הפועל תל אביב בהונגריה וזאת בשל רצונו לעזוב את הקבוצה.

בשלב זה לא בוצעה פנייה רשמית להפועל תל אביב או לנציגיו של ידין, אך בבני יהודה עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות בעניינו של הקשר ואם הוא לא ימצא את מקומו בחו"ל כפי שהוא רוצה, ינסו בבני יהודה לצרפו לשורותיהם, כאשר הכסף שצפוי להיכנס למועדון ממכירתו של דינו אנדלובו למכבי חיפה, עשוי להוות את מקור המימון להבאתו של ידין לשכונה.

כזכור, בעונה שעברה שיחק אביחי ידין בהפועל תל אביב תחת דרור קשטן, שמאמן היום את בני יהודה. מערכת היחסים בין השניים ידעה עליות ומורדות, כשלשיא הפיצוץ ביניהם הגיעו כשהמאמן זרק את הקשר האחורי מאימון ודרש מהנהלת המועדון לקנוס אותו בסכום גבוה. יחד עם זאת, במידה שהתנאים לכך יבשילו מבחינה כספית, מערכת היחסים בין השניים לא אמורה למנוע את העסקה.

עסקת העברתו של אנדלובו, שכבר סוכמה עקרונית בין בני יהודה למכבי חיפה, צפויה לצאת לפועל אחרי צמד המשחקים של הזהובים נגד שיראק הארמנית, כאשר אחת הסוגיות שטרם סוכמו היא, מי מבין שחקני חיפה יעשה את הדרך ההפוכה לבני יהודה, אם בכלל. בין השמות שעלו על הפרק נמצאים החלוץ שלומי אזולאי, הבלם איציק כהן והקשר סינטיאהו סלליך.

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully