וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידין: "הגיע הזמן להמשיך הלאה, למקום שיעריכו אותי"

קשר הפועל ת"א לא הורשה להתאמן והוציא הודעה, המועדון מסר: "התנהג בבוטות, איים בשביתה איטלקית וסיכן את חבריו"

ברני ארדוב

גילי ורמוט פתח היום (חמישי) באופן רשמי את הקדנציה השלישית שלו בהפועל תל אביב, כשהשתתף באימון הבכורה שלו במתחם חודרוב. כזכור, ורמוט חתם בקבוצה לפני שבועיים, אלא שמאז הוא התאמן ושיחק במסגרת הנבחרת. אוהדים רבים הגיעו כדי לתת כבוד לשחקן שכיכב בקבוצה לפני שיצא פעמיים לגלות באירופה, ובטרם נפתח האימון ורמוט הונף על הכתפיים לקול שירי האוהדים, שהתלהבו במיוחד לראות את ורמוט שוב באדום.

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב מתקבל על ידי האוהדים באימון הקבוצה. ברני ארדוב
"אלו רגעים ממש מרגשים בשבילי". גילי ורמוט/ברני ארדוב

גילי ורמוט לא הסתיר את התרגשותו מהאירוע ואמר: "הרגשה טובה להיות בבית. לא צריך זמן להתאקלמות. הגעתי לפני שבועיים והייתי עם הנבחרת, ורק עכשיו אני מרגיש שאני כאן. זה קצת הזוי מה שעשו לי בנתב"ג ובבלומפילד, כשהגעתי לראות את המשחק. אלו רגעים ממש מרגשים בשבילי ולא כל אחד חווה אהבה והערכה כזאת".

ורמוט התייחס לסגל של הפועל תל אביב: "איך שאני רואה את הדברים, הסגל שיש לנו היום הוא לא פחות טוב מזה שהיה בעונת האליפות. עם זאת, צריך להתחבר עדיין לקבוצה כדי לזכות באליפות. זאת העבודה של המאמנים ויחד איתם נעשה את המקסימום. הפועל זה מועדון שתמיד רוצה לזכות בתואר".

על המשחק מול אתלטיקו מדריד אמר הקשר: "אנחנו באים כאנדרדוג מובהק, אבל עם תקווה שאפשר להפתיע. אולי נעשה משהו שלא מצפים מאיתנו". לגבי ההופעות המאכזבות של נבחרת ישראל הוא הוסיף: "קשה אחרי המשחק הזה לראות נקודות אור בנבחרת. אולי עכשיו, כשהציפיות והלחץ ירדו, זה יעזור לנו. זו מכה קשה וצריך להתאושש ממנה ועכשיו, כשסיימנו עם הנבחרת, יש לנו את בני יהודה. נלמד אותם ונגיע מוכנים למשחק".

הפועל תל אביב סיימה יום ארוך של התנדבות ותרומה לקהילה ולאחר מכן נערכה הרמת כוסית לרגל ראש השנה בנוכחות הנהלת הקבוצה. הבעלים חיים רמון בירך את השחקנים והצוות כשהמאמן ניצן שירזי שמתאושש בביתו היה על קו הטלפון. "אנו מאחלים בריאות שלמה לניצן ולכולנו בשנה החדשה, ומחכים למאמן שישוב אלינו בקרוב וביחד נעשה עונה טובה מעט יותר מהקודמת עם גביע ומקום אחד גבוה יותר בטבלה. אני מודה לעמותת האוהדים שבלעדיה לא הייתי נכנס להרפתקה המטורפת הזו, ומאחל שנה טובה לכלל האוהדים", אמר רמון. שירזי הנרגש אמר: "בעזרת השם נגשים את כל החלומות".

השחקנים קיבלו שי יוקרתי של שרשרת מזהב טהור בשווי 1,600 שקלים של מגן דוד וחמסה לזרים. כמו כן חולקו חולצות חגיגיות מתנת קאפה.

טוטו תמוז דחה הצעה להארכת חוזה בהפועל תל אביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב מתקבל על ידי האוהדים באימון הקבוצה. ברני ארדוב
האוהדים הרעיפו אהבה. גילי ורמוט/ברני ארדוב

בניגוד לוורמוט, היה גם מי שחווה חוויה פחות נעימה באימון. זה היה הקשר אביחי ידין, שהתבקש לא להתאמן ביחד עם כל הקבוצה וישב בצד. מהפועל אמרו בתגובה כי ידין יערוך רק אימונים בנפרד מהקבוצה עם מאמן הכושר.

אביחי ידין אמר לאחר שלא קיבל אישור להתאמן: "אלה ימים של שנה חדשה, סליחות וחשבון נפש. ארבע שנים נפלאות העברתי בהפועל תל אביב ולמרות שיש לי חוזה לעונה נוספת, שאותה רציתי להשלים ולתת את כל מה שיש לי למועדון, החליט המועדון באופן חד צדדי ובכוחניות בלתי ברורה לפגוע בי, למנוע ממני לצאת למחנה אימונים ולהושיב אותי ביציע עד סוף השנה, כולל פגיעה בקריירה שלי בנבחרת ישראל וגם בזכות שלי להתפרנס.

"במו"מ לא תמיד מסכימים ולא חייבים להסכים אבל כן חייבים לכבד חוזה שחתום וקיים ואת זה, לצערי הרב, הפועל לא עשו ולא עושים. היום הגיע השיא בהפרה בוטה של זכותי הבסיסית להתאמן לאור העובדה שתפקידי במועדון הסתיים, בהוראת חיים רמון ובהנחייתו הברורה שאני עולה ליציע עד סוף השנה.

"ברצוני לנצל את ההזדמנות הזאת של השנה החדשה ולהודות לכולם כבר עכשיו על הכל ובמיוחד לאוהדים שתמכו בי לאורך כל הדרך. אני באמת נתתי את כולי למועדון, אבל כעת הגיע הזמן להמשיך הלאה למקום שרוצה אותי ומעריך את יכולותיי. אני מאחל שנה טובה לכולם וגמר חתימה טובה. ניצן, אני אוהב אותך ומאחל לך המון בריאות".

הפועל תל אביב תקפה בתגובה את השחקן: "השחקן נשלח להתאמן היום עם מאמן הכושר כיוון שגילה חוסר עניין ורצון להשקיע באימון לפני משחק הליגה החשוב והמשחק הבא אחריו נגד אלתטיקו מדריד בשבוע הבא. התנהגותו הבוטה בחודש האחרון מכוונת למטרה אחת והיא לנסות ולהמאיס את עצמו על המועדון במכוון על מנת להתיש אותו ולהשיג שחרור בדרכים כוחניות ואיומים, ככל הנראה לקבוצת מכבי תל אביב.

"התנהגותו הבוטה כללה איומים בשביתה איטלקית והריסת הקבוצה, תוך שהוא משתמש בשפה בוטה ובביטויים שהנייר אינו סובל, כאשר הוא מונחה על ידי יועציו לייצר עוד ועוד פרובוקציות על מנת לגרור את הקבוצה לתגובה שתספק לו עילה לתביעת בוררות. בנוסף השחקן סיכן את בריאות חבריו לקבוצה במחנה האימון האחרון בקיסריה בהתנהגותו הפרועה באימונים.

"הקבוצה לא נגררה לפרובוקציות שלו ושל סוכנו. כל הצעדים שנעשו תואמו עם השחקן או עם סוכנו והקבוצה לא תיגרר גם לפרובוקציה הנוכחית. אף גורם בקבוצה לא הודיע לו מעולם כי יישב ביציע, ההתייחסות הייתה ותמשיך להיות על בסיס מקצועי בלבד וככל הנראה השחקן מונע ממניעים שאינם כשרים".

טוטו תמוז דחה הצעה להארכת חוזה בהפועל תל אביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב באימון הקבוצה. ברני ארדוב
וגם החבר'ה החדשים-ישנים נראו מבסוטים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully