וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טוטו תמוז דחה הצעה להארכת חוזה

החלוץ קיבל שתי הצעות שהוגדרו בסביבתו כ"מעליבות". האדומים יחליטו האם למוכרו למכבי תל אביב ואמרו: "שיבדוק את עצמו"

חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז וסוכנו רונן קצב נפגשו הבוקר (חמישי) עם עורך דין עמית פינס המייצג את המועדון וקיבלו שתי הצעות להארכת חוזהו. הראשונה הייתה הארכה בעונה אחת עם שדרוג השכר מ-230 ל-250 אלף דולר לעונה או לחלופין הארכה בשנתיים בשכר של 200 אלף דולר בתוספת 10 אחוזים ממכירה עתידית לאירופה.

תמוז סירב לשתי ההצעות של המועדון ובסביבתו הגדירו את ההצעות: "מעליבות". בהפועל תל אביב הגיבו לדברים ואמרו: "אם הצעה של כמה מאות אלפי דולרים היא הצעה מעליבה, טוטו צריך לבדוק את עצמו טוב מאוד".

כרגע צריכה הפועל תל אביב להחליט האם להשאיר את החלוץ בסגל בשכרו הנוכחי או למכור אותו למכבי תל אביב המציעה לשחקן כחצי מיליון יורו. חוזהו של תמוז מסתיים בתום העונה ואם הוא יישאר במועדון עד הקיץ, הוא יוכל להשתחרר ללא תמורה לכל קבוצה שיחפוץ.

כידוע, אוהדי הפועל תל אביב מעפילים לחץ רב על ההנהלה להשאיר את החלוץ באדום ולא למכור אותו ליריבה העירונית, אך בתנאים הללו, נראה כי כרגע המעבר בהחלט אפשרי. כמו כן, ייתכן מצב בו תמוז יישאר באדום עד ינואר ואז יחפש לעצמו קבוצה באירופה.

כפי שפרסמנו הלילה, גוברות ההערכות כי המאמן ניצן שירזי יחזור בימים הקרובים לאימון הקבוצה וזאת לאחר שתוצאות הבדיקות שעבר היו חיוביות ולא תאמו את התחזיות השחורות מהשבוע שעבר. המאמן עצמו יתייעץ עם בני משפחתו ויודעי להנהלה מתי הוא חוזר לפעילות. לא מן הנמנע ששירזי יגיע לבלומפילד בשבת, אך לא ינהל את המשחק מול בני יהודה.

היום (חמישי) בשעה 16:00 תקיים הקבוצה אימון ערב בו ייטול חלק לראשונה הקשר גילי ורמוט שחתם לחמש שנים במועדון והשתתף מאז באימוני הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully