וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א מעריכים בזהירות: שירזי עשוי לחזור בקרוב

תוצאות הבדיקות של שירזי משאירות תקווה שישוב, אם כי הדבר הדבר אינו ודאי ותלוי בהתייעצות שיערוך המאמן עם בני משפחתו

ניצן שירזי, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אופטימיות זהירה. שירזי/ברני ארדוב

בזמן שהקבוצה עושה את ההכנות שלה לקראת המשחק הקרוב בשבת, הביעו הערב (רביעי) גורמים בהפועל תל אביב אופטימיות זהירה, לפיה מאמן הקבוצה ניצן שירזי עשוי לחזור לקבוצה בקרוב מאוד. כזכור, אחרי הניתוח שעבר מאמן הפועל תל אביב, ההערכה היתה שהוא יצטרך לעזוב את המועדון העונה, אך כרגע יש גורמים החוזים תפנית אופטימית יותר. תוצאות הבדיקה של שירזי הגיעו לא מזמן, ובהן קיים סיכוי שנראה אותו חוזר בכל זאת לשורות האדומים, אם כי זה לא ודאי לגמרי, ודבר אינו סופי עדיין.

תוצאות הבדיקות היו משביעות רצון ביחס לתחזיות השחורות והשמועות הרצות בימים האחרונים, והמאמן ייקח כמה ימים נוספים עם בני משפחתו על מנת להחליט באופן סופי האם לחזור לאמן ומתי לעשות זאת, כשהאופציה של לחזור להפועל תל אביב בקרוב עשויה להתרחש למרות הכל.

בתוך כך, נודע הערב שחלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז אמור לקבל הצעה חדשה מהמועדון ובקבוצה מאמינים כי השחקן יישאר באדום, על אף שהוא מבוקש במכבי תל אביב. אחרי שלחץ האוהדים הלך וגבר בימים האחרונים על הנהלת הפועל לא לשחרר את החלוץ ליריבה העירונית, נראה כי בהפועל מצאו פתרון לעניין. במועדון אמורים להציע לשחקן להאריך חוזהו בעוד שנתיים, כשהבונוס יהיה שאם יימכר, יקבל החלוץ אחוזים ממכירתו.

לאחר שדחה החלוץ הצעה לחתום על חוזה ארוך דווח בהפועל, ההנהלה עדיין לא ויתרה ורוצה לראות את החלוץ בקבוצה. בשל כך האדומים יציעו לשחקן שדרוג בשכרו לכ- 300 אלף דולר ואחוזים ממכירתו העתידית, כך שזה אמור לשכנע את תמוז לחתום על חוזה חדש ולוותר על החוזה הנוכחי שמסתייים בסוף השנה ואיתו אמור החלוץ להפוך לשחקן חופשי.

מלבד זאת, מחר תערוך הפועל תל אביב לראשונה אימון בסגל מלא יחד עם הרכש החוזר גילי ורמוט. בכך למעשה תמשיך הקבוצה בהכנותיה למשחק בשבת מול בני יהודה שאותו אמור להדריך עוזר המאמן שביט אלימלך, בהיעדרו של המאמן ניצן שירזי. הנהלת הקבוצה גם החליטה על מחיר אחיד לכרטיסים לכל היציעים בסכום של 50 שקלים בלבד.

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בסופו של דבר הוא יישאר באדום? תמוז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully