וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל רן: "נישיקורי? דודי סלע מוכן לכל אפשרות"

עדיין לא ברור האם נישיקורי (16) יהיה כשיר, או שאיטו (67) יעלה מול סלע (א', 7:00). ניצחון ישלח את ישראל לבית העליון

אחרי הניצחון הפנטסטי של אנדי רם ויוני ארליך שהעלו את ישראל ל-1:2 על יפן, תנסה מחר (ראשון) נבחרת הדייויס לשוב אל הבית העליון בגביע דייויס. יום המשחקים האחרון ייצא לדרך בשעה 7:00 שעון ישראל, והשאלה שמעסיקה את כולם היא מול מי יתמודד דודי סלע (98). המחבט היפני הבכיר, קיי נישיקורי הפצוע (16), עדיין נמצא בספק להתמודדות לאחר שלא שיחק גם ביום שישי, ואם לא יהיה כשיר יפגוש סלע את טאצומה איטו (67). בישראל כמובן מקווים לאפשרות הזו, שכן איטו נחשב ליריב הרבה יותר נוח, כפי שהוכיח אמיר ויינטרוב שגבר עליו ביום המשחקים הראשון, ואף שיחק במשחק הזוגות אמש.

אם סלע יפסיד, כשם שהפסיד ביום שישי, יוכרע המפגש במשחק היחידים האחרון בין ויינטרוב (223) וגו סואדה (53). ויינטרוב היה הגיבור הגדול של ישראל ביום שישי עם נצחונו המצוין, אולם סואדה מגיע לאחר שגבר על סלע ב-4 מערכות, והשכיח ביום המשחקים הראשון את היעדרותו של נישיקורי.

"אני לא יודע אם נישיקורי ישחק, אבל סלע מוכן לכל אפשרות", אמר קפטן הנבחרת אייל רן. "הוא מצפה למשחק והוא מאמין בעצמו. מדינה שלמה עומדת מאחוריו". אנדי רם הוסיף: "אני סומך על דודי. הוא כבר ניצח שחקנים גדולים יותר מקיי נישיקורי". על האפשרות שויינטרוב יידרש לניצחון במשחק האחרון במפגש הוסיף שחקן הזוגות הוותיק: "ויינטרוב משחק טניס ברמה גבוהה, הוא מפתיע אותי בכל פעם מחדש. מקווה שבערב החג נהיה בבית העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully