וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "לא היה מצב שאני ארד מהמגרש בלי ניצחון"

נבחרת הדייויס ביתרון 1:2 על יפן אחרי ניצחון במשחק הזוגות, רם נפצע. אייל רן: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו"

נבחרת הדייויס קרובה יותר מתמיד לחזור לבית העליון של גביע הדייויס: אנדי רם ויוני ארליך סיפקו משחק הירואי נגד טאצומה איטו ויואיצ'י סוגיטה היפנים 7:5, 3:6, 3:6, 1:6 והעלו את הנבחרת ליתרון 1:2. רם נאנק מכאבים במהלך רוב המשחק, ולמרות זאת השניים הצליחו לספק רגעים של אושר לפני משחקי היחידים שייערכו ביום ראשון. השאלה הגדולה שעולה כעת היא האם קיי נישיקורי, היפני הבכיר, יוכל לשחק ביום ראשון אחרי שהחמיץ את המשחק מול אמיר ויינטרוב בשישי.

אנדי רם יוני ארליך טניסאים ישראלים. קובי אליהו
שוב סיפקו את הסחורה. אנדי רם ויוני ארליך/קובי אליהו

הקפטן אייל רן סיכם את המשחק, ואמר: "אני מאוד גאה באנדי ויוני, הם נתנו 100 אחוז. הם משחקים עבור המדינה, ופשוט נתנו את הכל. זה היה אחד המשחקים הכי טובים של הצמד הזה. עם האנרגיה והקהל שהיה מאחורינו, הצלחנו לחזור למשחק למרות הפציעה של אנדי". על המשחקים ביום ראשון, אמר הקפטן המאופק: "אני לא יודע אם נישיקורי ישחק, אבל סלע מוכן לכל אפשרות. הוא מצפה למשחק והוא מאמין בעצמו. מדינה שלמה עומדת מאחוריו".

אנדי רם היה נלהב הרבה יותר בסיום המשחק, והסביר: "זו הפעם הראשונה שאני נפצע כך. לא היה לי כוח להמשיך לשנייה אחת. אמרתי ליוני שזה עכשיו הוא נגד שאר העולם. כנראה נפצעתי במפשעה, זו אולי מתיחה, והיה לי קשה מאוד במשך כל המשחק. זה משהו שעוד לא חוויתי בטניס ואני שמח שעשינו את זה. לא היה מצב שאני ארד מהמגרש בלי ניצחון. זו נקודה חשובה מאוד שיכולה להחזיר אותנו לבית העליון. אני מאוד רוצה להביא את הבית העליון לארץ. בכיתי בסיום כי כאב לי מאוד, אבל הכי חשוב שניצחנו".

על דודי סלע, אמר רם: "אני סומך על דודי. הוא כבר ניצח שחקנים גדולים יותר מקיי נישיקורי". על האפשרות שויינטרוב יידרש לניצחון במשחק האחרון במפגש, שכן הוא אמור לנעול את המפגש במשחק מול גו סואדה, אמר רם: "ויינטרוב משחק טניס ברמה גבוהה, הוא מפתיע אותי בכל פעם מחדש. מקווה שנהיה ערב החג בבית העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully