וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה המומים: "הופתענו מהכדורגל התבוסתני של ישראל"

ברוסיה לא ציפו לניצחון כל כך קליל בישראל, מוסטבוי: "נקווה שרוסיה אף פעם לא תיראה ככה בבית". קאפלו הודה: "הופעה נהדרת"

ספק אם ברוסיה האמינו שזה יהיה כל כך קל. הזהירו אותם שישראל חזקה בבית, אמרו להם שנאתכו ובניון מסוכנים ויכולים להפתיע כל נבחרת, אבל ה-0:4 של הרוסים הגיע בקלילות מפתיעה, כמעט בהליכה.

פאביו קאפלו מנסה לשמור על קור רוח, ולא להיסחף. "עדיין יש לנו דרך ארוכה אם אנחנו רוצים להגשים את החלום שלנו ולהעפיל לגביע העולמי", אמר קאפלו על הנבחרת שלו, "התחלנו טוב מאוד, כבשנו שני שערים מהירים, ולקראת סיום המחצית הראשונה נרגענו קצת ואפשרנו לישראל להגיע למצבים. אבל אחרי השער השלישי זה כבר היה גמור".

קאפלו המשיך ואמר: "הדבר היחיד שמטריד אותי ומרגיז אותי זה ששלושה שחקנים שלנו נפצעו והוחלפו: ולדימיר ביסטרוב, אלכסנדר קוקורין ואלכסנדר אניוקוב. לפרקים הראינו כדורגל באמת מרשים, עם מסירות יפות ומאמץ גדול על הדשא. הופעה כזאת בישראל זה נהדר עבורנו".

מנגד, שחקן העבר אלכסנדר מוסטובוי התייחס למשחק, ולא הצליח להתעלם מהיכולת של היריבה של רוסיה: "הניצחון הכל כך משכנע הפתיע אותי, ולא רק אותי. אנחנו מדברים לא רק על המשחק של נבחרת רוסיה, אלא על הכדורגל התבוסתני שהציגה ישראל. לישראל לא הייתה תנועה, לא הייתה שום חדות. הם אפילו לא יצרו מצבים ליד השער. אני מקווה מאוד שרוסיה אף פעם לא תשחק כך במשחק ביתי, אחרת הצופים פשוט לא יבואו יותר למשחקים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully