וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ': "האוהדים של ישראל חסרי סבלנות ומלחיצים"

מאמן נבחרת קרואטיה לשעבר ניתח עבור רוסיה את הנבחרת בכחול-לבן: "הפילוסופיה שלהם - התקפה, התקפה, התקפה"

בשש השנים האחרונות ניצח סלבאן ביליץ' לא פחות מארבע פעמים את נבחרת ישראל. על כן, התקשורת הרוסית בחרה בו כאיש המושלם לנתח את המשחק של הנבחרת המקומית מול הכחולים-לבנים של אלי גוטמן הערב (שלישי, 20:00, ערוץ 1).

"ישראל היא נבחרת מאומנת וטכנית ויש לה שני כוכבים - יוסי בניון ותומר חמד", אמר מאמן נבחרת קרואטיה לשעבר. "אסור להתייחס אליהם כנבחרת בינונית. במוקדמות האחרונים הם היו די קרובים למטרה, אבל בכל פעם משהו לא התחבר. למרות זאת, אני מאמין שלנבחרת הזו מגיע להשתתף באחד הטורנירים הגדולים בקרוב, אבל לא יודע מתי זה יקרה".

"אם משווים את הנבחרת הזו לזו שאנחנו פגשנו עם קרואטיה לפני שלוש או ארבע שנים, היו הרבה שינויים", הוסיף ביליץ'. "חלק מהשחקנים מהדור הקודם עזבו, למשל רוברטו קולאוטי, אבל עדיין יש שם הרבה כשרונות צעירים. הרמה הכללית של הנבחרת לא השתנתה".

ביליץ' התייחס לחילופי המאמנים בנבחרת ישראל, וסיפק ציטוט מעניין למדי: "אין לי שום ספק שהפילוסופיה תחת אלי גוטמן לא תשתנה: התקפה, התקפה, התקפה. ישראל תמיד ניסתה לשחק בקצב מהיר, אף אופציה אחרת לא מתקבלת שם בחשבון".

לבסוף, בנוגע לאצטדיון רמת גן והקהל הישראלי, אמר המאמן הקרואטי שמדריך כיום את לוקומוטיב מוסקבה: "מצד אחד, האוהדים שלהם אקטיביים ונלהבים. יש שם אווירה מעניינת, זה כדורגל אמיתי. מצד שני, הרבה פעמים התמיכה של הקהל נעלמת. לקראת סיום משחקים האוהדים הישראלים לעתים נעשים עצבניים וחסרי סבלנות, וזה מלחיץ את השחקנים. כשאנחנו שיחקנו מולה, ישראל נראתה לי כמו נבחרת מצוינת, ומאוד יציבה".

כמו כן, באתר 'ספורט-אקספרס' שוחחו עם שלושה שחקני עבר שהתמודדו מול ישראל לאורך השנים, וכולם - אלכסנדר פאנוב, ודיסלב רדימוב ואנדרי קנצ'לסקסיס - הימרו על ניצחון רוסי הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully