וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו לגוטמן: "החוזק של הרוסים טמון במרכז השדה"

11.9.2012 / 10:20

בנבחרת מדווחים: קשר קאזאן היה שותף לקביעת המערך שכולל שלושה קשרים אחוריים. בהתאחדות צופים לפחות 25 אלף בר"ג

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכה: מיכאל ברגמן

בנבחרת ישראל מדווחים כי ההחלטה של המאמן אלי גוטמן לפתוח עם שלושה קשרים אחוריים מול נבחרת רוסיה (20:00, ערוץ 1 ו-HD) התקבלה מיד לאחר ששוחח עם קשר רובין קאזאן הרוסית, ביבראס נאתכו, בנוגע ליריבה. כפי שפורסם אתמול (ראשון), המאמן הרבה להתייעץ עם הקשר מיד לאחר סיום המשחק מול נבחרת אזרבייג'אן. "נאתכו הבהיר לגוטמן בשיחה כי החוזק של הרוסים טמון במרכז השדה. הוא העביר לו רשימה מסודרת של השחקנים שצריך לשים עליהם דגש", אמר גורם בנבחרת. ללא קשר, עושה רושם כי נאתכו הוא השחקן המשמעותי ביותר במערך של גוטמן.

"באנו במטרה לנצח את המשחק הקודם, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. רוסיה טובים מאיתנו על הנייר, אבל נבוא במטרה לשחק את הכדורגל שלנו ולנצח. אני מקווה שיבוא בהמוניו", אמר נאתכו בצ'ט שקיים עם אוהדי הנבחרת. לגבי ספסולו של יוסי בניון מול אזרבייג'אן אמר: "מדובר בהחלטת מאמן. לא משנה מי יסופסל, אם זה יוסי אני או מאור, מי שישחק יעשה את הכי טוב שהוא יכול. אני מכיר את הנבחרת הרוסית טוב מאוד. נבוא במטרה לנצח".

עוד הוסיף הקשר: "כולם יודעים מי זה ארשבין. לפי מה שאני יודע, היה להם קצת בעיות ולכן הוא לא זומן. הוא לא משחק, אבל זה לא משנה. יש לו מחליף מצוין".

אגב, יוסי בניון שיעמוד הערב את סרט הקפטן צייץ: "למרות האכזבה מהמשחק הראשון מקווים שתבואו לעודד כי נבחרת ישראל יש רק אחת". בכלל, עושה רושם כי בהתאחדות לכדורגל קיים מתח מסוים לגבי מספר האוהדים שיגיעו היום לאיצטדיון. חלק מאנשי ההתאחדות מדברים על הערכות לפיהן 25 אלף צופים יגיעו לאיצטדיון, אחרים מעריכים שלאחר חלוקת אלפי הזמנות יגיעו יותר מ-30 אלף.

"אחת הנקודות שאני רוצה לדבר עליה היא ששחקנים עושים פתאום דריבל, נכנסים בכוח, לא עוצרים ולא נותנים פס", אמר המאמן באחת האסיפות לשחקנים, "כששחקן נמצא על הקו ורואה שלושה שחקנים פנויים הוא הולך לדריבל במקום לעצור ולתת פס. שחקו בלי ראש בקיר, שהכדור ינוע. ברגע שהקבוצה היריבה מתעייפת אתה דוחף את הכדור. נגד רוסיה נצטרך לבוא 'בטון' בהגנה, ולצאת למתפרצות. תראו מה קרה לנבחרת כמו צ'כיה ביורו. אם לא נלחץ נכון הם יתנו לנו בראש כמו לצ'כיה (4:1, א"י). אם נהיה ממושמעים בהגנה ונצא למתפרצות, נפתיע את כל המדינה. כולם בעמדות כמו בטון".

שחקני הנבחרת יחלקו היום חתימות לאוהדים כשעה וחצי לפני פתיחת המשחק, כשיעברו בין היציעים. על פי האימון, גוטמן יערוך חמישה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בבאקו: טל בן חיים, מהראן ראדי, אלמוג כהן, עזרא ובניון, ישחקו במקום דן מורי, גל אלברמן, גילי ורמוט, מאור מליקסון ותומר חמד, שפתחו באזרבייג'אן. הקופות באיצטדיון פעילות היום החל מהשעה 10 בבוקר, כשהתשלום הוא במזומן בלבד. מחירי הכרטיסים למשחק מתחלקים בין היציעים המזרחיים למערביים. ביציע המזרחי ישלמו האוהדים 35 שקל לילד, חייל או סטודנט ו-70 שקל למבוגר. ביציעים המערביים ישלמו 100 שקל, או 150 לכרטיס משולב. כרטיס ליציע הכבוד יעלה 300 שקל. אגב, מחירי המנויים לכל חמשת המשחקים המשחקים נעים בין 150 ל-300 שקל ביציעים המערביים.

הרכב משוער: דודו אוואט; יובל שפונגין, איתן טיבי, טל בן חיים, יואב זיו; אלמוג כהן, מהראן ראדי, ביברס נאתכו, חן עזרא, יוסי בניון; איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully