וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשנדאל נסדק ופדרר מזדקן, זו התחלה חדשה עבור מארי"

כצפוי, בריטניה באופוריה מהזכייה של אנדי מארי: העיתונים חגגו, פרשנים נסחפו, ואפילו פרגוסון הודה: "יותר מותח מהפרמיירליג"

בריטניה סוף סוף גאה. אנדי מארי זכה הלילה (שלישי) באליפות ארה"ב, אחרי שגבר בגמר דרמטי שנמשך כמעט חמש שעות על נובאק דג'וקוביץ', והסקוטי הביא גאווה לבריטים. כמובן שהתקשורת הנרגשת יצאה מכליה, והתגובות והברכות הגיעו מכל עבר.

"מארי הנפלא עשה את זה", נכתב ב"גארדיאן", "הטניסאי עשה סוף לתסכול". מנגד, ב"סאן" הכותרת אמרה "יאנקי דודל אנדי", עם רמיזה ל"הגשמת החלום האמריקאי". ב"סקיי" נכתב ש"הציפייה הסתיימה", בעוד ב"טלגרף" הצהירו ש"מארי הקסום הפך למלך ניו יורק".

פרשן ה-BBC מייק הנסון הפריז וכתב ש"רפא נסדק, רוג'ר מזדקן, דג'וקו עדיין אדיר אבל לא בלתי שביר כמו ב-2011. עכשיו כשנגמר הרצף השלילי של הגרנד סלאמים, הסוף הזה עשוי להיות התחלה חדשה עבור מארי".

אמו ג'יימי מארי כתבה בטוויטר "איזה לילה היסטורי! אנדי הגשים את החלום, וזכה לתגמול על הכישרון שלו ועל ההשקעה. אני כל כך גאה בו". בוריס בקר צייץ ש"מה יש לאנדי מארי ולי במשותף? שנינו זכינו ביו-אס אופן באותו יום, עם הבדל קטן של 23 שנה". אנדרה אגאסי סיכם וכתב ש"שבחים לאלוף החדש, הוא בהחלט ראוי לזה".

המגיש פירס מורגן צייץ "מק-בום! אנחנו עדים לאחד הניצחונות הבריטיים הגדולים בהיסטוריה", בעוד כוכב הגולף הצפון אירי רורי מקלרוי כתב "ברכות אדירות לאנדי על תואר ראשון מני רבים". כוכב הקולנוע ראסל קרואו כתב בטוויטר "אנדי מארי בשוונג, אתה אלוף!".

"אני פשוט גאה בבחור", אמר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון על בן ארצו הסקוטי, "הוא עבד קשה והתקדם היטב. כשהוא היה זקוק לזה, הוא הראה את היכולת שלו. זה היה מבחן של אלופים מבחינתי. זו הייתה זכות עבורי להיות במשחק, אני מאוד אוהב טניס. זה היה סוחט עצבים יותר ממשחק פרמיירליג. בדרך כלל אני מרגיש בשליטה על המצב, אבל הפעם זה לא קרה".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully