וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד תציע לרונאלדו חוזה לכל החיים"

בספרד מדווחים שפלורנטינו פרז רוצה לסגור מהר את הסיפור עם רונאלדו. וגם: איזו קבוצה כבר הציעה לו 20 מיליון יורו לעונה?

מה ריאל מדריד מתכננת לעשות עם כריסטיאנו רונאלדו? אתמול (שני) פורסם בספרד שהבלאנקוס נכנסים ל"מבצע כריסטיאנו", שבו נשיא המועדון פלורנטינו פרס והמאמן ז'וזה מוריניו יקיימו פגישה משולשת בהולה עם רונאלדו על מנת לשוחח עמו להרגיע אותו, אחרי שהצהיר בשבוע שעבר שהוא "עצוב" וש"במועדון יודעים למה".

במדריד תהו כיצד תגיב ריאל, והיום (שלישי) "מארקה" מדווח שפלורטינו פרז נחוש לפתור את הבעיה, והאלופה הספרדית תציע לרונאלדו חוזה לכל החיים, על מנת שיסיים את הקריירה במועדון. כמו כן, הפורטוגלי, שכרגע מדורג "רק" במקום השישי ברשימת השחקנים הנשכרים בעולם, צפוי לקבל העלאה משמעותית לשכרו.

בספרד טענו שבשבוע שעבר פלורנטינו פרז שאל את רונאלדו "למה אתה אומר את הדברים האלה רק עכשיו, ולא שבוע לפני כן, שעוד יכולנו לעשות משהו בשוק ההעברות?", כשהכוונה היא שב-2 בספטמבר, כשרונאלדו זעזע את המועדון עם האמירות שלו, לא היה לריאל מקום לשינויים תקציביים משמעותיים, מאחר שהשוק הסתיים.

מנגד, אתמול פרסמו בספרד שיום לפני שרונאלדו הצהיר על ה"עצב" שלו, ב-1 בספטמבר, הפורטוגלי והסוכן שלו שוחחו עם פרז והציגו לו הצעה שרונאלדו קיבל מקבוצה ששמה לא פורסם: משכורת של למעלה מ-20 מיליון יורו לשנה, עם מוכנות לשלם 95 מיליון יורו לריאל עבור כרטיסו. באותו זמן רק השווקים של רוסיה וצרפת היו פתוחים, כך שההערכה היא שמדובר בפאריס סן ז'רמן, אנז'י מחצ'קאלה או זניט סנט פטרסבורג, עם הכיסים העמוקים. כעת פרז שואף לגמור את הסיפור עד סוף השבוע, כשריאל מדריד מתכוננת לשני משחקים מכריעים מול סביליה בחוץ (בשבת בליגה) ומול מנצ'סטר סיטי (בליגת האלופות).

הכל על המתיחות בין רונאלדו למדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully