וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מכריזה על "מבצע רונאלדו"

גיוס כספים, הרגעת הרוחות ופגישה מיוחדת עם פלורנטינו פרס ומוריניו. בריאל מדריד עושים הכל כדי לפייס את הכוכב העצוב

בריאל מדריד מתפנים ל"מבצע כריסטיאנו". אחרי שרונאלדו זעזע את המועדון לפני כשבוע, ואמר שהוא "עצוב" וש"האנשים במועדון יודעים למה", במדריד כבר חושבים כיצד להרגיע את הכוכב ולהחזיר לו את שמחת החיים. נשיא הקבוצה פלורנטינו פרס והמאמן ז'וזה מוריניו ייפגשו עם השחקן לפגישה משולשת מכרעת, כנראה ביום רביעי, אחרי שרונאלדו יחזור מפגרת הנבחרת עם פורטוגל (הנבחרת אמורה לשחק ביום שלישי מול אזרבייג'אן בבראגה).

ב"אס" הספרדי טוענים שגם פרס וגם מוריניו בהחלט מודעים לחשיבות של השחקן ויודעים שעליהם לפתור את המצב. כרגע החוזה של השחקן הוא עד 2015, ועל אף שרונאלדו הכחיש שמדובר בעניינים כספיים, כרגע המטרה בריאל היא לשפר את החוזה שלו ולהאריך אותו, כשהשחקן עצמו כבר הצהיר השנה שהוא "מעוניין לסיים את הקריירה במדריד".

התוכנית בקיץ הייתה לשחרר את קאקה, לקבל עליו כסף, לחסוך את המשכורת שלו, ולפנות תקציב לשדרוג רונאלדו, שמשום מה מדורג רק במקום השישי בטבלת השחקנים המרוויחים בעולם. עכשיו בקבוצה ינסו למצוא מקורות אחרים, במה שכאמור מכונה "מבצע כריסטיאנו".

כמו כן, מציינים ב"אס", שרונאלדו קיווה לתמיכה גדולה יותר מצד המועדון בתקשורת לקידומו לתואר "שחקן השנה", כפי שבברצלונה עושים עם מסי. במועדון טוענים שאין בכוונתם לקדם את רונאלדו לזוכה, מאחר שגם איקר קסיאס ברשימה. "אנחנו גאים שיש שני נציגים של ריאל מדריד ברשימה", אומר גורם במועדון, "לא יהיה הגיוני מבחינתנו להעדיף אחד מהם".

בכל אופן, עכשיו לריאל מדריד מצפים שני משחקים חשובים, בחוץ מול סביליה בשבת ומול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות (18 בספטמבר), ובאלופת ספרד יודעים שכדאי מאוד שהכוכב יחזור לעצמו, ומהר.

גם שאר השחקנים בריאל מגיבים למצב, וקרים בנזמה טוען שהשחקנים לצדו של הפורטוגלי. "אני לא יודע למה רונאלדו עצוב", אמר בנזמה, "לא זיהתי אצלו משהו מיוחד בתקופה האחרונה, ולא ראיתי שהוא עצוב. כשנראה אותו באימונים ביום רביעי, נדבר איתו ונתמוך בו, הכל ייפתר בקרוב". סמי חדיירה לא בטוח שרונאלדו באמת רוצה לעזוב, והוסיף ש"אולי הוא רק רצה שהקהל יידע מה הוא מרגיש".

הכל על הסערה בריאל מדריד סביב כריסטאנו רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully