וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו עסוק תמיד בכעס על העולם"

אסטרטגיית משא ומתן או קושי אמיתי? אגו מנופח או חוסר הערכה מצד ריאל? פרשנים מסבירים מדוע כוכב הבלאנקוס פגוע

כריסטיאנו רונאלדו הותיר את עולם הכדורגל גועש, כשביממה האחרונה נפוצו דיווחים רבים על כך שהכוכב הפורטוגלי דרש מנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרז, לעזוב את הקבוצה. אם לא די בכך, הקשר רק רמז והותיר את הסיבות שלו לבקשה המפתיעה בסוד. בספרד החלו היום (שני) לנסות ולעמוד על המניע של הפורטוגלי, שרק לא מזמן הצהיר על רצונו להישאר בריאל מדריד ואפילו לסיים בה את הקריירה.

העיתונאי המוערך אלפרדו רליאנו כתב ב"אס", המזוהה עם הבלאנקוס: "חבר שלח לי הודעת טקסט אתמול, ושאל אותי - איך כריסטיאנו יכול להיות לא מרוצה כשיש לו עבודה שזאת, עם שכר שכזה? כשאני מנסה לחשוב על תשובה, אני נזכר בראיון שנערך עימו ביוני השנה, בו הוא הצהיר שהוא רוצה לפרוש בריאל מדריד. ברגע שקראתי את זה, חשבתי באופן אוטומטי על התרגום שלי לדברים שלו. כריסטיאנו ניסה להגיד בסאב-טקסט שהוא רוצה חוזה חדש ומשודרג. כששחקן מתאר אידיליה כמו זו שכריסטיאנו תיאר, זה סימן לכך שתיכף יתחילו הבעיות.

הוא מרוויח סכומי עתק, אבל יש שחקנים שמרוויחים יותר ממנו וזכו לחוזים שמנים הקיץ, כמו זלאטן איברהימוביץ' או סמואל אטו. אני חושב שזה עשוי להיות העניין, וחושש שזו תחילתו של משא ומתן ארוך במיוחד שיהיה בין השחקן לקבוצה, בדומה למה שקרה עם דיוויד בקהאם".

ב"מארקה" תקפו את התנהלותו של הפורטוגלי, כשהפובליציסט חאבייר סראנו כתב: "כריסטיאנו רונאלדו מנסה לגנוב את ההצגה, בזמן שלוקה מודריץ' היה זה שהוביל אותה. כרגיל, הוא חיפש לבלוט ולהיות האיש שכולם מתייחסים אליו. הוא שחקן ענק, אחד הטובים בעולם, מבחינה פיסית וטכנית כאחד. אבל חייו של כדורגלן נמדדים גם הרבה מחוץ למגרש. כריסטיאנו עסוק בחצי מהזמן בלכעוס על העולם, ובשאר הזמן עסוק בלהסביר מדוע כולם מקנאים בו. אולי הכעס שלו הפעם מוצדק, אבל מה שבטוח זה שזו לא הפעם הראשונה שהוא שם את האגו הנפוח שלו לפני ריאל מדריד כמועדון, והורס את האווירה".

גם באתר "גול" פירטו את הסיבות האפשריות לבקשה הפתאומית של רונאלדו, שהייתה או לא הייתה, ושאת חלקן רונאלדו הכחיש בתוקף: "היו כאלו שהעלו ספקולציה שרונאלדו כעס על ההתנהלות של המועדון עם שחקנים שנחשבים לחברים קרובים שלו, ריקארדו קרבאליו, פאביו קונטראו וקאקה. אחר כך טענו שזה קשור לראיון שהעניק מרסלו לתקשורת, ואמר שפרס כדור הזהב מגיע לאיקר קסיאס, בזמן שהוא חשב שהוא האיש שצריך להיבחר. האמת היא שרנואלדו מתקשה להחלים מדיכאון קל שעובר עליו מאז שהפסיד עם פורטוגל בחצי גמר היורו, בקיץ האחרון. בהמשך הגיעו התוצאות הבינוניות בתחילת העונה בליגה הספרדית. היחסים של רונאלדו עם קסיאס עומדים בסימן שאלה, כשרבים מתוך המועדון בחרו בשוער לכדור הזהבץ למרות כל האמור, לדבר על עזיבה של כריסטיאנו את ריאל יהיה בהחלט מוקדם מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully