וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאנובה: "יש די דאגות מכדי שאוטרד מרונאלדו"

לאחר הניצחון על ולנסיה, התייחס מאמן ברצלונה לדיווחים בנוגע לכוכב ריאל. אינייסטה: "תואר שחקן השנה מוקדש לקבוצה כולה"

ברצלונה הפסידה כבר את התואר הראשון של העונה - הסופרקופה- ליריבה השנואה ריאל מדריד, אך דווקא במחזורי הליגה הראשונים של ספרד, היא נראית עליונה על ז'וזה מוריניו וחניכיו. בארסה סיימה אמש (ראשון) ניצחון קשה בקאמפ נואו על ולנסיה, 0:1, משער מצוין של אדריאנו ובסיום המשחק דיבר מאמנה טיטו וילאנובה על התצוגה של שחקניו: "יש לנו כמה דברים לשפר, הקבוצה לא משחקת טוב כפי שהיא אמורה לשחק בשלב כזה, בחודש מרץ. בכל זאת, אפשר לקבל את זה כי זה בסך הכול עניין של להיכנס לקצב".

"הכי חשוב שלא איבדנו נקודות במשחק בית שלנו, ושאנחנו ממשיכים לנצח", הוסיף וילאנובה, שהתייחס בביטול לדיווחים האחרונים בנוגע לכריסטיאנו רונאלדו, הגורסים כי הוא יעזוב את ריאל מדריד: "יש לי מספיק צרות שקשורות לקבוצה שלי ולמצב שלהם, מספיק מכדי שאדאג בנוגע למשהו שקשור לכריסטיאנו רונאלדו".

וילאנובה חווה דעתו על המשחק של אלכס סונג, שנרכש זה לא מכבר מארסנל, ופתח בהרכב באופן מסקרן, במקומו של סרג'יו בוסקטס שאיכזב מעט מפתיחת העונה. "סונג שיחק טוב. הוא מתאמן איתנו רק כמה ימים ספורים, אבל הוא הוא נכנס לעניינים בצורה מהירה וחלקה. הוא שחקן חכם, שהתחבר לכאן היטב".

צ'אבי נשמע אופטימי הרבה יותר ממאמנו, כשאמר: "פתחנו את העונה בצורה מצוינת, אנחנו משחקים טוב מאוד. נגד ולנסיה התקשינו לייצר מצבים, אבל זה לא חדש, היא תמיד הייתה יריבה שמקשה עליך את העניינים". הקשר הנהדר סיפר כי המהלך שהוביל לשער של אדריאנו, ובוצע בתרגיל קרן, היה מתוכנן מראש: "כשניתחנו את ולנסיה לפני המשחק, טיטו הסב את תשומת ליבנו לכך שבזמן קרנות, הם לא שולחים שחקני הגנה רבים מחוץ לרחבה. טיטו נראה כמאמן טוב מאוד בדברים מהסוג הזה".

מי שזכה לכבוד מלכים עוד בטרם נפתח המשחק, הוא כמובן קשר בארסה, אנדרס אינייסטה, שזכה בתואר שחקן השנה באירופה, על ידי אופ"א. אינייסטה, שעלה רק כמחליף, עלה לכר הדשא כשבידו הפרס, זכה לתשואות מהקהל, ואמר בסיום: "זה עוד רגע שלא אשכח. האוהדים כאן צפו אותי לאורך זמן רב, ראו כיצד אני גדל כשחקן מהנוער, ויש להם השפעה גדולה מאוד עליי. הזכייה בתואר הזה שייכת לכל השחקנים שלנו, שתמיד היו שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully