וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "רונאלדו לא רצה לעזוב את ריאל מדריד"

הנשיא התייחס לראשונה לפרשה. 'אס': סיטי הציעה 200 מיליון יורו תמורתו. פברגאס משנה גרסה: "רוצה לפרוש במדי בארסה"

במדריד ממשיכים לעסוק בלהט בסוגיית כריסטיאנו רונאלדו, שלושה ימים אחרי שהכוכב הפורטוגלי הביע את חוסר שביעות רצונו במועדון. כזכור, בתקשורת בבירה הספרדית דווח שרונאלדו נפגש עם הנשיא פלורנטינו פרס ערב המשחק מול גראנדה ודרש לעזוב, כשמאז CR7 לא הכחיש זאת אך הדגיש שלא מדובר בבעייה כספית.

פלורנטינו פרז נשיא ריאל מדריד. GettyImages
"אין סיבה אחרת שעומדת מאחורי הדברים שלו". פרס/GettyImages

פרס עצמו שתק עד כה בנושא, עד שאמש (רביעי) הוא העניק ל-'מארקה' תגובה קצרה כשאמר: "רונאלדו לא רצה לעזוב. אם זה מה שהוא היה רוצה, הוא היה אומר את זה כשחלון ההעברות עוד היה פתוח. אין עוד סיבה אחרת שעומדת מאחורי הדברים שלו".

ב-'אס' כבר דיווחו הבוקר שמנצ'סטר סיטי הציעה לריאל הקיץ 200 מיליון יורו תמורת רונאלדו, ותכננה להציע לו חוזה של 20 מיליון יורו לעונה, אך נתקלה בסירוב של פרס, שסיפר שבקיץ שעבר סיטי ניסתה לשים את ידה על הסופרסטאר תמורת 180 מיליון יורו.

בינתיים נמצא רונאלדו עם נבחרת פורטוגל שמתכוננת למשחק הראשון שלה במוקדמות המונדיאל בלוקסמבורג מחר, כשביום שלישי היא תארח את אזרבייג'אן שתפגוש את ישראל במשחקה הראשון. הדיווחים מהמחנה הפורטוגלי מספרים שרונאלדו נמצא במצב רוח טוב, אך על פי התמונות שהגיעו לתקשורת המצב נראה מעט שונה. אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם.

ובינתיים בברצלונה, נדרש ססק פברגאס להבהיר הצהרות דומות שהשמיע אתמול, כשטען שהוא מסתיר את העצבות שלו על מעמדו בקבוצה, דברים שהתפרשו כרצון לעזוב את הבלאוגרנה.

"באתי לכאן לתקופה ארוכה, ואני רוצה לפרוש במדי ברצלונה", אמר פברגאס. "אנשים דורשים ממני הרבה כי עליתי למועדון הרבה כסף, אבל אני לא אוותר. ידעתי שהגעתי לכאן כדי להתחרות מול השחקנים הטובים בעולם, ואעבוד קשה כדי להקשות על המאמן את ההחלטה לגביי".

לאחר מכן הביע הקשר הספרדי את תקוותו שבארסה תמשיך לשחק בקאמפ נואו: "זה האצטדיון הכי טוב, ולא הייתי רוצה שיקרה לי כאן מה שקרה בארסנל, שם אצטדיון האמירויות החליף את הייבורי הקטן ובעל הקסם. האמירויות הוא אצטדיון נהדר, אבל הוא לא הייבורי".

קשר ברצלונה ססק פברגאס חוגג שער. רויטרס
"אנשים דורשים ממני הרבה כי עליתי למועדון הרבה כסף, אבל אני לא אוותר". פברגאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully