וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס: "אני לוקח את הפרצוף העצוב שלי הביתה"

אחרי רונאלדו, גם קשר בארסה מתוסכל: "כולם רוצים לשחק כל הזמן ואין מחליפים שהם שחקנים גדולים". אבידל בסגל לצ'מפיונס

האם אחרי שכריסטיאנו רונאלדו הצהיר בגלוי על התסכול שלו בריאל מדריד, גם לברצלונה יש עכשיו עסק עם כוכב ממורמר? ססק פברגאס התראיין אמש (שלישי) לתחנת הרדיו של 'מארקה' במדריד וניסה להימנע מהצהרות בומבסטיות, אך לא הצליח להסתיר את האכזבה ממעמדו בקאמפ נואו.

הקשר שלא תפס מקום של קבע בהרכב של טיטו וילאנובה השנה, והוחלף בדקה ה-63 מול ולנסיה במחזור האחרון, הודה: "כולם רוצים לשחק בכל דקה של כל משחק בכל עונה, ואין דבר כזה 'מחליף גדול' בכדורגל העולמי. תמיד אמרתי שאני משחק בקבוצה הכי טובה בעולם, ובאתי לכאן כדי להתחרות, ללמוד וליהנות, ולא לשבת בחוץ ולשבור את הראש".

על מצב רוחו השפוף אמר פברגאס: "אני תמיד מאחל לחבריי לקבוצה את הכי טוב ועושה פרצוף שמח. את הפרצוף האמיתי העצוב שלי אני לוקח איתי הביתה, ואני לעולם לא אתן לשחקנים האחרים או למאמן שלי לראות אותו".

לגבי עתידו בבלאוגרנה אמר פברגאס: "המאמן יודע מה אני יכול להציע לקבוצה, אבל בשלוש העמדות בהן אני יכול להיות מוצב אני מתחרה מול השחקנים הטובים בעולם. אני מאושר להיות חלק מהסגל כאן, אבל אם המאמן יגיד לי שאני צריך ללכת, אלך, למרות שלא אהפוך את זה לקל עבורו. אמשיך להיאבק ולחכות לכך שהמצב שלי ישתנה".

אבידל בסגל לליגת האלופות

יכול להיות שבברצלונה יודעים משהו שאנחנו לא יודעים? או שפשוט במועדון הקטאלני ממשיכים לתת כבוד לאריק אבידל? בכל מקרה, הקבוצה הכריזה אתמול על סגל 25 השחקנים לקראת שלב הבתים בליגת האלופות, כאשר המגן השמאלי שעדיין מתאושש מהשתלת הכבד שעבר נכלל בסגל. בסגל של בארסה נכללים גם שחקנה הצעיר ג'רארד דאולופאו, אלכס סונג, הרכש הטרי מארסנל, וכריסטיאן טייו, שהיה מועמד לעבור הקיץ למספר קבוצות. דויד וייה, שהתאושש מהשבר ברגלו וחזר העונה, נמצא גם הוא ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully