וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של פלקאו: "הוא תמיד חלם לשחק בריאל מדריד"

אביו של כוכב אתלטיקו גנב את הכותרות בספרד מרונאלדו: "המטרה היא לעבור לריאל. גם הפרמיירליג אפשרית"

כנראה שאם יש מישהו שמסוגל להוריד קצת את כריסטיאנו רונאלדו מהכותרות בספרד בימים האחרונים, זהו רדאמל פלקאו. ימים ספורים אחרי שאביו של החלוץ הקלומביאני של אתלטיקו מדריד טען שבנו עשוי לעבור לצ'לסי או למנצ'סטר סיטי בינואר, הוא לכותרות הערב (רביעי) פעם נוספת, כשפעם עם הצהרה שפלקאו חולם לשחק במדי היריבה העירונית, ריאל מדריד.

האב, רדאמל גרסיה, התראיין לתכנית טלוויזיה בקולומביה ואמר דברים שבוודאי לא ישמחו את אוהדי אתלטיקו: "המטרה כעת היא ריאל מדריד ולעבור לשם או לפרמיירליג. הבן שלי חולם על ריאל מדריד, כילד הוא תמיד רצה לשחק שם, אבל הבנתי שמי שמעוניין בו הן צ'לסי ומנצ'סטר סיטי. אם הוא לא יעבור לריאל, אז שתיהן יהוו אופציות והכל יהיה תלוי במו"מ בין המועדונים".

באופן טבעי, הדברים הללו כבר הספיקו לתפוס הערב את הכותרות באתרי האינטרנט של "מארקה" ו"אס" המדרידאים, שנחשבים למקורבים מאוד לבלאנקוס, וכנראה שזה לא הסוף.

בינתיים באנגליה גם מדווחים שסוכנו הפורטוגלי של פלקאו כבר מנהל מגעים עם צ'לסי ומנצ'סטר סיטי על מעבר אפשרי כבר בינואר, ושאתלטיקו שלא ממש ששה למכור את הכוכב הגדול שלה, תעשה את זה בכל זאת אם תקבל כ-60 מיליון יורו.

יו"ר המועדון, מיגל אנחל חיל מרין, שהוא גם בנו של הנשיא לשעבר, חסוס חיל המנוח, חשף היום: "רוב הקבוצות בליגה הספרדית היו צריכות למכור שחקנים בקיץ כדי לשרוד. קבוצה מצרפת (פ.ס.ז'), קבוצה מרוסיה (אנז'י מחצ'קאלה) ושתי קבוצות מאנגליה רצו לקנות את פלקאו, אבל החלטנו לקחת סיכון כספי ולסרב לכל ההצעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully