וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאש ברדיך: "מארי התמודד עם התנאים טוב יותר"

הצ'כי שסבל מהרוחות העזות בחצי הגמר נתן קרדיט לבריטי, שקיבל עוד יום לנוח לפני הגמר: "אנצל את הזמן לחזור לקצב"

רויטרס

סופות הרוח העזות בניו יורק שיבשו אתמול (שבת) את לוח המשחקים באליפות ארצות הברית, כשחצי הגמר בין נובאק דג'וקוביץ' לדויד פרר הופסק במצב של 2:5 לספרדי, לאחר שהמארגנים קיבלו דיווח על אזהרת טורנדו בתפוח הגדול. המשחק יחודש הערב ב-18:00 שעון ישראל, כשב-23:30 ייפתח גמר הנשים שנדחה מאתמול בין סרינה וויליאמס לויקטוריה אזרנקה.

מי שכן הצליחו להשלים את משחקם למרות התנאים הקשים הם אנדי מארי ותומאש ברדיך, כשהבריטי ניצח 7:5, 2:6, 1:6, 6:7 במשחק שהושפע רבות מהרוחות ששיגעו את שני השחקנים ואף פגמו בספורטיביות של התוצאה הסופית.

"זה השפיע עליי יותר בגלל שלי יש זריקת כדור גבוהה יותר", הסביר ברדיך. "אז כשאני לא יכול להגיש ולהכניס את ההגשות הראשונות ולקבל נקודות קלות זה לא המשחק שלי. היה לי קשה מאוד להסתגל לזה, כי אני רגיל שבמצב נורמלי זה עובד. זה היה משחק באמת באמת קשה, אבל זה פשוט קרה, והוא התמודד עם התנאים יותר טוב ממני".

מארי, שיקבל יום מנוחה נוסף לעומת יריבו בגמר, נזכר שהיה בצד השני של המתרס ואמר: "הייתי במצבים כאלה, כבר שיחקתי כאן בגמר הטורניר אז לא קיבלתי יום מנוחה ואולי זה פגע בי, אבל נובאק ודויד הם שחקנים מאוד מאוד מנוסים, אז אני בטוח שהם יתמודדו היטב יותר מכפי שאני התמודדתי אז. בכל מקרה יהיה נחמד לנוח מחר ולהתאמן ולחזור לקצב שלי מחדש, כי כמה מהחבטות שלי היום לא יוכלו לחזור על עצמן בגמר".

מארי הספיק לעלות לגמר, דג'וקוביץ' ופרר יחדשו את משחקם הערב

בלוג ארצות הברית על חוסר הספורטיביות של חצי הגמר הראשון

בגלל מזג האוויר: נדחה גמר הנשים בין סרינה לאזרנקה

צפו בתיעוד של הסופה שפקדה את ניו יורק הלילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully